Finsktalande teknisk servicekoordinator

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. Agfa är ett av världens ledande företag inom digital bildhantering och visuell kommunikation. Inom alla sina affärsområden - Graphic systems, HealthCare och Industrial Imaging - går Agfa i spetsen när det gäller att utforma framtidens elektroniska bildteknologi. Intensiv forskning, effektiv produktutveckling och precis anpassning till en växande IT-marknad kännetecknar strategin inom Europas största bildföretag. Agfa-gruppen bildades 1964 genom en sammanslagning av tyska Agfa AG - grundat 1867 - och belgiska Gevaert Photo-Producten NV - grundat 1894. Agfa har egna försäljningsbolag i 40 länder och arbetar dessutom via 120 agenter över hela världen. Vi tror att du har arbetat i en kvalificerad kundserviceroll tidigare. Det är en fördel om du har jobbat med att koordinera olika personer eller funktioner samt om du har vana av att skapa många olika kontaktytor inom en organisation. Dina it-kunskaper är goda och om du har erfarenhet av att arbeta med SAP är det en stor fördel. Arbetet kräver att du talar och skriver finska flytande. Dina kunskaper i engelska är mycket goda. Som person är du social och kundorienterad. Du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt samt leverera resultat utifrån uppsatta mål. Du har förmåga att anpassa dig utifrån olika kunders behov och önskemål. Agfa befinner sig i en spännande fas och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Till affärsområden HealthCare rekryterar MultiMind Bemanning en finsktalande servicekoordinator. Din roll innehåller många kundkontakter där du tar emot, prioriterar och koordinerar serviceuppdrag från kunder. I detta arbete ingår ansvar för att planera och koordinera dessa uppdrag samt uppgraderings- och implementeringsprojekt hos kunder. Du kommer även att ansvara för att koordinera Agfas egen servicepersonal samt externa serviceombud. I din roll ingår även att bevaka servicerapporter samt att kontrollera utgående och inkommande fakturor. Dessutom kommer du att arbeta med att informera internt ansvarig personal om status i kundärenden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010