OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
K2 Recruitment är ett bemanning och rekryteringsföretag i K2 Gruppen, med huvudinriktning på rekrytering av skandinavisk personal till utlandet. För kunds räkning söker vi nu nya medarbetare för att förstärka det skandinaviska teamet. Vår kund är ett av världens ledande outsourcing företag med mängder av välkända kunder. Till supportavdelningen söker vi tekniskt lagda och datakunniga personer med mycket goda kunskaper i finska. Arbetsuppgifter: Att ta emot och besvara samtal från företagets kunder. Hjälpa dem att lösa tekniska problem som de har med sina datorer eller programvaror. Att besvara inkommande mailfrågor på ett effektivt och affärsmässigt sätt. Samla in information om kundernas vanligaste problem. Att tillsammans med resterande del av teamet hitta lösningar på hur man kan bli mer effektiv och på så sätt lösa kunders problem snabbare. Vi söker dig som: Har mycket god data och programkunskap. Har erfarenhet av arbete i en Call Center miljö. Är en god lyssnare och kan förstå kundens problem. Tillmötesgående och serviceinriktad. Har goda kunskaper i engelska. Har goda kunskaper i finska. Kan tänka sig att bo och arbeta i Nederländerna under ett år. Alla anställningsintervjuer kommer att ske per telefon. Du kommer även att få genomföra ett tekniskt test online på företagets hemsida. För kandidaterna som blir erbjudna jobbet kommer företaget att stå för boende de första 8 veckorna och där efter hjälpa till att hitta ett permanent boende. Anställning sker löpande. Obs! Viktigt! Din ansökan skall vara utformad som ett CV och helt skriven på engelska. Ange i din ansökan vilket datum du skulle kunna påbörja en eventuell anställning.