OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin.Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare och vårt fokus är på lönsamhet och kundtillfredställelse.Med mer än 70 års erfarenhet inom bilbranschen och med över 4000 anställda experter i 18 länder har MSXI vad som kvävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter. Då en av våra duktiga medarbetare har sökt sig mot nya utmaningar så söker vi nu för uppdrag hos kund en ersättare till tjänsten som Teknisk support (Helpdesk Engineer).Vi har behov att tillsätta tjänsten från 2009-12-01 eventuellt tidigare. Arbetsplats: Göteborg Arbetsuppgifter: - Du kommer att arbeta med felsökning och tekniska lösningar gentemot en bilimportörs återförsäljare via telefon och e-mail.- Ansvarsområdet täcker Finland med inhemskt språk.Arbetet kommer även innebära en del fältarbete. Önskvärd erfarenhet och kompetens: - Erfarenhet från bilbranschen.Gärna med erfarenhet på återförsäljarnivå.- Du bör ha ca fem års erfarenhet inom verkstadsteknik för bilindustrin.- Gedigna kunskaper i fordonskonstruktion, serviceteknik och diagnostiska system.- Mycket goda PC-kunskaper.- Lätt att kommunicera i tal och skrift.- Analytisk förmåga.- Förmåga att arbeta i team.- Goda kunskaper i Finska och Engelska är ett krav, gärna Svenska.Sverige. Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV.
Kontaktpersoner på detta företaget
Account Manager Mikael Lundquist
Team Leader Mats Sporrong
Team Leader Mats Sporrong
0725-722990
TeamLeader Katrine Hansen
Account Manager Predrag Bojanic
Team Leader Mika Matero
Rekryteringsspecialist Ninni Andersson
Team Leader Per Bane
Team Leader Per Bane
0768-792012
Team Leader Per Bane
0768792012