OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talar du finska och vill utvecklas inom kundsupport? Vi söker dig som är social, serviceinriktad och vill jobba på iZettles kontor i Stockholm. Vi värdesätter din personlighet högt och tjänsten kräver ingen tidigare arbetslivserfarenhet.
iZettle utvecklar och arbetar med innovativa betalningslösningar för små och medelstora företag. Deras produkter nyttjas av hundratusentals företag och dem är verksamma i 12 länder. iZettles kundtjänst har öppet vardagar kl 08.00-17.00 och du jobbar varierande arbetstider däremellan.
Dina arbetsuppgifter:
- Ta emot inkommande samtal och mail från främst företagskunder
- Hjälpa kunder med att hämta ut rapporter och underlag från systemet
- Svara på enklare tekniska frågor
Rollen kräver att du är flytande i finska, svenska och engelska i tal och skrift. Tjänsten är på heltid med start omgående. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice (men ej ett krav). Individuell lönesättning. Låter detta intressant? Vi intervjuar löpande så vänta inte med att ansöka!
---
SÖKORD: kundsupport, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundtjänstarbetare, Stockholm, jobb, kundservice, kundservicemedarbetare, support, supportmedarbetare, teknisk support, kundservicearbetare, service, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, serviceminded, callcenter, lediga tjänster, jobb utan erfarenhet, jobb utan CV, lediga jobb, kollektivavtal, finsktalande, finska, iZettle