OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Wecall har idag ett antal mycket framgångsrika samarbeten med välkända stora företag i Sverige, vi jobbar med inkommande telefoni såväl som utgående försäljning.
Vi är ett gäng som svarar i telefonen åt ett stort antal kunder, vi kopplar samtal, tar meddelanden, sköter hela ärenden (first line support) m.m. Allt från telefonpassning till rena kundtjänstärenden.
Till denna grupp söker vi nu dig som vill jobba extra framför allt dagtid men även kvällstid och på helger, vi har öppet årets alla dagar. Det kan variera mellan 0-40 timmar i veckan på olika tider och ibland med mycket kort varsel.
Arbetsuppgifterna handlar om att svara på inkommande samtal, koppla samtal, ta och skicka meddelanden, hjälpa kunderna med att svara på frågor samt boka resor (bussresor samt charter).
Självklart får du utbildning i våra bokningssystem och våra samarbetspartners produkter/tjänster men vi vill att du har erfarenhet av hänvisningssystemet Vision 80/20.
Att du talar finska och svenska är ett krav. Talar/förstår du även norska och danska så är det en stor merit.
Du kommer bli väl omhändertagen av den coach som ansvarar för guppen "inkommande" och alla vi som arbetar här har alla tidigare varit telekommunikatörer vilket borgar för mycket kunskap, förståelse och kvalitativt arbete.
Detta erbjuder Wecall:
* Trevliga medarbetare och engagerade coacher
* Trevlig och familjär atmosfär
* Fräsch lokal centralt i stan
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Ulrika Thorén
060-7890100
Gruppansvarig idrott Viktor Huss
060-7890100
073-0826196