First class Customer Success Agent!

First class Customer Success Agent!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu efter en förstklassig Customer Success Agent som vill vara en del av vårt team, där vi tillsammans revolutionerar e-handeln. Är du den vi söker? 🔍
Med visionen att utveckla morgondagens innovativa tjänster inom e-handel är Addimotion det första bolaget i världen att leverera molntjänster som följer hela den digitala kundleveransprocessen. Vi brinner för att leverera service i världsklass och alltid vara steget före.
Vi är ett ungt och ambitiöst bolag som är i en expansiv fas då allt fler e-handlare ser att Addimotion kan lösa deras behov. Idag är vi ett team på 16 personer. Vi fortsätter nu vår expansionsresa och letar efter vår nya Customer Success Agent!

Vad innebär tjänsten?
Vi erbjuder en spännande och utmanande roll inom Customer Support där du är en central del av vårt team (säg hej till dina framtida kollegor på vår LinkedIn 👋). Ditt främsta fokus kommer vara att stötta våra kunder på deras resa mot förstklassiga, proaktiva kundleveranser med hjälp av Addimotions tjänster.


I rollen som Customer Success Agent kommer du bland annat att få…
… proaktivt lösa våra kunders utmaningar och samtidigt utveckla deras verksamheter.
… guida och utbilda kunder och deras användare genom exempelvis workshops.
… skapa och uppdatera informationsmaterial till våra kunder.
… följa upp den dagliga funktionen av våra molntjänster.
… driva förbättringar av våra tjänster i nära samarbete med utvecklingsteamet.

Vem är du?
Självklart söker vi dig med rätt kompetens men vi drivs av att hitta rätt talanger till vårt team och det viktigaste för oss är rätt mindset och driv! Vi brinner för det vi gör och söker någon som är lika galen som oss, i morgondagens e-handel, kundresan och förstklassig kundservice. Vi ser att du drivs av en stark vilja att göra skillnad och bidra till att vi i framtiden kommer att se bättre, smartare och mer hållbara kundleveranser.
Vi söker dig som är en social och serviceinriktad “team player” som levererar ett professionellt bemötande i alla situationer.

För att lyckas i rollen ser vi att det är viktigt att du…
… har tidigare erfarenhet av kundservice och är duktig på att hantera människor.
… har ett intresse för att arbeta i tekniskt avancerade tjänster.
… är lösningsorienterad och gillar utmaningar.
… har förmågan att arbeta under press med många uppgifter parallellt.
… bidrar till ordning, är noggrann, ansvarstagande och engagerad i ditt arbete.
… talar och skriver flytande svenska och engelska.


Vår huvudpartner är Microsoft och vi ser därför det som meriterande om du har goda kunskaper i deras verktyg, som t.ex. Excel, Powerpoint, Teams, DevOps, etc. Meriterande är även om du har kunskap inom e-handel, logistik och IT.

Nyfiken? Sök direkt till work@addimotion.com. Ange ”Customer Success Agent” i ämnesraden på din ansökan. Vi rekryterar löpande till våra tjänster och kommer att hantera ansökningar efterhand som de kommer in. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan annonsens slutdatum. Vid frågor kontakta gärna oss genom att skriva "FRÅGA" i ämnesraden.

Placering: Vårt kontor i Lund vid Nova
Arbetstider: Vår support har öppet vardagar mellan 08.00-17.00

Vem är vi? 
Addimotion är inte bara en arbetsplats utan en miljö för en personlig resa, där vi tillsammans tar oss mot nya höjder! Vi kommer att kämpa hårt tillsammans, men också dela många fina möten, skratt, minnen och framgångar. Framför allt kommer vi att lära oss enormt mycket för varje dag.
Utöver detta erbjuder vi generösa friskvårdsbidrag, kul arbetsuppgifter, härligt häng med kollegor och alltid nymalt kaffe!
Addimotion är ett unikt bolag med innovativa molntjänster som gör det möjligt för samtliga aktörer inom e-handel att övervaka sina kundleveranser från order till leverans. Vi skapar innovativa tjänster för våra kunder och användare. Våra kunder kan bland annat monitorera alla sina kundleveranser i realtid, hantera förseningar och störningar omedelbart, skicka händelsestyrda meddelanden till sina kunder samt vidta åtgärder innan kunden ens insett att ett problem har inträffat – Allt i samma tjänst. Aktörer inom e-handel som använder våra tjänster har bland annat effektivare kundservicearbete, minskat paketförluster i leveransprocessen samt förbättrad kundupplevelse och få nöjdare kunder. Vårt fokus är att proaktivt lösa våra kunders behov genom förstklassiga tjänster för deras kundleveranser under hela kundresan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addimotion Services AB Lund
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2022
  • Ansök senast: 1 juli 2022

Postadress

Östen Undéns Gata 5
Lund, 22762

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024