OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 06.50-15.30
eller 09.10-18.10, måndag till fredag
Ort: Danderyd
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är
långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum)
Annonsen är
anonym på önskemål av vår kund, men vi delger självklart vilket företag
det gäller om du går vidare i processen.
OM
FÖRETAGET
Vår kund är
verksamma inom premiumsegmentet i bilbranschen. Du kommer arbeta i moderna,
ljusa lokaler i Danderyd. Arbetet sker i tätt samarbete med en kollega i samma
roll, där ni hjälps åt under dagen men självständigt ansvarar för öppning eller
stängning. Den som öppnar är på plats mellan 06.50-15.30 och den som stänger
mellan 09.10-18.10. Närmsta chef är platschefen.
ROLLEN
SOM FIRST IMPRESSION ADVISOR
Du bemannar
lokalens reception och är därför den första kunderna möter när de
kliver innanför dörrarna, vilket ställer höga krav på att du levererar service
i absolut toppklass från första stund! Det här är inte en roll där du sitter
framför skrivbordet hela dagen, utan du förväntas röra dig runt om i lokalen
och finnas behjälplig för kunderna.
Dina
arbetsuppgifter innefattar bland annat att:
- Välkomna alla besökare och erbjuda kaffe/te.
- Ansvara för växeln. Du hanterar inkommande samtal och kopplar
vidare till rätt person/avdelning beroende på vad ärendet gäller.
- Hålla koll på att demobilarna är tankade, laddade, rena och
fräscha.
- Hålla fint i lokalerna, plocka disk och tömma diskmaskinen.
- Köra fram bilar för provkörning och parkera om både lånebilar och
besökarnas bilar vid behov.
- Genomföra körkortskontroll, registrera antalet besökare under dagen
och annan administration.
Andra
arbetsuppgifter kan tillkomma och därför är det viktigt att du som söker är
flexibel och prestigelös med en vilja att hjälpa till där det behövs!
VEM
ÄR DU?
Som person är du
serviceminded ut i fingerspetsarna och vet hur man överträffar kundernas
förväntningar! Du är positiv och lösningsorienterad med en "allt är
möjligt"-attityd. Du är social, duktig på kundbemötande och vet hur man
uttrycker sig på ett professionellt sätt. Vidare har du lätt för att lära, är
engagerad och nyfiken. Då du arbetar ihop med andra funktioner internt är det
viktigt att du har god samarbetsförmåga och tar ansvar för dina
arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen behöver du vara orädd inför att ta
egna initiativ och kunna driva ditt arbete framåt självständigt.
Du som söker
uppfyller nedan krav:
- Tidigare arbetslivserfarenhet från ett serviceyrke. Har du varit
receptionist eller liknande är det meriterande.
- God datorvana och behärskar Office-paketet.
- Behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
- B-körkort.
För rätt person
finns goda utvecklingsmöjligheter på sikt, och därför ser vi gärna att du som
söker ser dig själv långsiktigt i rollen.
VAD
ERBJUDER VI?
Som anställd på
Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och
coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt
konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i
form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala
tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi
erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG
INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning
och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning
och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom
urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om
vi gått över till urvals- och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor
kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken
tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.