First Impression Agent/ Office Manager till ALLABRF AB

First Impression Agent/ Office Manager till ALLABRF AB

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Allabrf utvecklar digitala och innovativa tjänster för bostadsrättsföreningar och har sedan starten 2015 haft en framgångsrik resa. Detta har positionerat oss som en av de marknadsledande aktörerna idag.

Bolaget ägs av dess anställda och några av Sveriges främsta entreprenörer och investerare. En av ägarna är Stronghold Invest, ett aktivt ägarbolag som investerar i fastighetsföretag i Europa.

På Allabrf finns en genuin och välmående företagskultur där stor vikt läggs vid socialt umgänge och högt i tak. I kombination med en stark framåtanda och teamkänsla är den entreprenöriella andan med snabba beslutsvägar påtaglig. Allabrf har idag drygt 20 anställda med olika spetskompetenser. Ambitionen, olikheterna och samhörigheten gör oss till ett högpresterande team som trivs och har roligt tillsammans. Vårt team arbetar och hjälper varandra att nå mål.

Arbetsbeskrivning

I tjänsten som First Impression Agent/ Office Manager hos oss på Allabrf så kommer du att ansvara för och se till att skapa en trivsam arbetsmiljö på kontoret så att alla våra kunder och kollegor känner sig varmt välkomna. Du kommer att vara bolagets ansikte utåt och ta hand om våra gäster, nyanställda och leverantörer. I din roll kommer du också assistera bolagets VD och finnas som stöd för hela verksamheten. Vid behov kommer du även att behöva hjälpa dina kollegor på kundservice med ärenden via telefon och mejl. Sist men inte minst, så kommer du initialt att få vara en del av skapandet och uppbyggnaden av Allabrfs nya kontor som öppnas upp i Maj.

Dina ansvarsområden inkluderar…

- First impression av bolaget och välkomnandet av kollegor, kunder, leverantörer & samarbetspartners
- Förberedelser av konferenser, events och möten
- Hantering av löpande leverantörsavtal
- Att sköta den dagliga kontorsverksamheten
- Behjälplighet vid On-Bording av nyanställda, se till att det funktionella är på plats (exempelvis inköp av nödvändiga verktyg, inloggningar och namnbricka)
- Planering & koordinering
- Allmän administration
- Att besvara telefon & mejl samt posthantering


Den vi söker

Hos oss är din personlighet och inställning viktigast för att passa in. Vi söker en driven, ansvarsfull, kundfokuserad och nytänkande person med mycket mod som vill bli en del av vår stora tillväxtresa. I den här rollen krävs det att man har ett leende på läpparna, hög servicekänsla samt att man ska kunna hantera många bollar i luften samtidigt. För att lyckas i rollen behöver man vara en strukturerad person som ser till att saker som påbörjas också avslutas samt följs upp inom deadline. Du bör också trivas med att vara spindeln i nätet samt kunna sätta dina egna strukturer i ditt arbete.

Du behöver ha:

- Avslutad gymnasieutbildning

- Tidigare arbetslivserfarenhet
- Erfarenhet av struktureringsarbete
- Flytande kunskaper i svenska & engelska. Övriga språk är mycket meriterande.
- Tidigare erfarenhet inom kundservice, administration, reception eller bostadsrättsförening är meriterande


Vad vi erbjuder

- Stora utvecklingsmöjligheter
- Friskvårdsbidrag
- Tjänstepension
- Härliga AW:s!


Praktiska delar

- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Arbetstider: 08:00-17:00, viss flexibilitet
- Plats: Centrala Stockholm


I den här rekryteringsprocessen samarbetar Allabrf med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Amanda på amanda@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Wofi AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 22 september 2022

Liknande jobb


Assistent

Assistent

14 november 2024

14 november 2024