First Level IT-Support

Arbetsbeskrivning

Prime är en engagerad kompetenspartner som med stor träffsäkerhet förser företag och organisationer med rätt kompetens. Genom verksamheterna Prime Office, Prime Care, Prime Campus, Prime IT och Prime Professionals erbjuder vi effektiva lösningar för bemanning, rekrytering och outsourcing inom ekonomi, kontor, IT, försäljning och marknad, HR/lön, logistik/teknik och vård. Vi söker nu för kunds räkning en mycket social, glad, stresstålig och IT-kunnig person för tjänsten som First Level IT-support. Du kommer att jobba i ett ungt och taggat gäng i ett spelbolag. Arbetet innebär främst att du arbetar med IT-support via telefon inom företagets interna drift/support för Windowsanvändarna. Du skall logga och ställa diagnoser över troliga fel hos användarna vilket även innebär enklare problemlösning över telefon. För att passa in på tjänsten måste samtliga SKALL-krav nedan vara uppfyllda. Skallkrav: - Kunskap om användaradministration i Microsoft Active Directory miljö. - Allmän kännedom av klientplattformar (Win XP och MAC) Meriterande är även om du: - Har allmän kännedom och kunskap om Linux-klienter - Är pedagogiskt lagd i tal och skrift Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser därför gärna i första hand kvinnliga sökande till tjänsten. Rätt person har 3 månaders anställning som konsult hos kunden genom oss och kommer sedan att tillsvidareanställas av kunden.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010