OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HR Bolaget är en komplett HR-partner till kunder inom bemanning, rekrytering, outsourcing, omställning samt organisations- och ledarskapsutveckling. Vi startade 2007 och 2012 omsatte vi ca 8 milj med god lönsamhet. HR Bolaget tillsammans med Ekonomibolaget och Care Competence bildar en företagsgrupp som samarbetar över gränserna. Vår säljportfölj är ganska bred vilket har gynnat oss under dessa år. Läs mer på www.hrbolaget.com.
Nu söker vi en servicedesktekniker till en av våra kunder i Karlskrona. Du kommer vara anställd av HR Bolaget men arbetet kommer vara förlagt ute hos kund.
Arbetsuppgifter
Tjänsten som supporttekniker på first line innebär ett arbete med fokus på att ge IT-support till kundens användare runt om i Europa. Dina arbetsuppgifter innebär användarhantering, felsökning och support via mail och telefon.
Kvalifikationer
Vi söker Dig som har kunskap om Windows 7, Windows Server 2003/2008, Active Directory och PC/Server hårdvara.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som att Du är lösningsfokuserad, noggrann och har ett stort kundfokus. Du har en genuin vilja att hjälpa användare med deras tekniska problem och frågor.
Det är ett krav att Du har arbetat med ovanstående arbetsuppgifter tidigare.
Tjänsten är en visstidsanställning med start omgående, t.o.m. året ut. Intervjuer sker löpande, vi välkomnar därför din ansökan snarast möjligt.
Har du frågor är du välkommen att kontakta Jenni Aronsson på HR Bolaget, 0768-81 27 69.
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Skoog
Jenni Aronsson
Hans Åkesson
Ulrika Olsson