First Line Support

Arbetsbeskrivning

Hungrig på kunskap och beredd på att jobba hårt? Har du drivkraften att jobba emot mål och är en person som ser framåt och möjligheter? Då är detta för dig!

I rollen som First line support kundservicemedarbetare är du tillsammans med dina kollegor med och ger support och service och hanterar inkommande samtal. Du tar emot ärenden via telefon och mail. Samtalen kan vara ärenden som främst består av tekniska problem, abonnemang, klagomål och diverse supportärenden.

Väldigt varierande ärenden där det krävs att man är lösningsorienterad och upprätthåller professionellt bemötande med kunderna och huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.

- Jobba emot mål och ta emot kundrelationer
- Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
- Hantera ärenden via e-post och telefon
- Samarbete med kollegor i stöttning av ärenden


Kvalifikation och egenskaper

Har du erfarenhet inom kundtjänst eller liknande administrativa tjänster är det meriterande. Vi tror att du som söker är utåtriktad, serviceinriktad och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare har du bra prioriteringsförmåga samt ska behärska svenska obehindrat.

För att passa i rollen som kundservicemedarbetare har du en administrativ ådra, är driftig och trivs i en roll där du ansvarar för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ i ditt arbete och anstränger dig för att leverera god service i en social miljö och har en förmåga att organisera dina dagar på ett effektivt sätt. Utbildning kommer ges internt.

Övrigt

Start: 3 Januari- 15 Mars, med god möjlighet till förlängning

Omfattning: heltid

Arbetstid:12:00-22:00 mån-fre samt lördagar och söndagar . OB ersättning tillkommer

Plats: Stockholm

Sammanfattning

Liknande jobb


26 november 2024