OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DIN VARDAG
I first line support kommer du att arbeta med att hjälpa användare med deras IT-problem och bidra med teknisk support. Du kommer få möjligheten att ge teknisk support både över mejl och telefon. I denna roll får du stor varierande arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Hjälpa med enklare och djupare felsökning
- Rådgivande och hjälp vid tekniska problem
- Fjärrstyrning i Windows miljö
- Support av hårdvara och mjukvara
- Ärendehanteringssystem
- Konto- och lösenordshantering
IT-verktyg som används:
- Active Directory
- Azure AD
- Windows
- Iphone
- VPN
- Microsoft 365
VEM ÄR DU?
Vi söker en självgående, ansvarstagande och noggrann person som har ett öga för detaljer. En annan viktig egenskap är att vara serviceminded för att kunna ge användarna en bra service och ha rätt inställning för att kunna ta sig an nya och spännande utmaningar. Ett plus är att ha tidigare erfarenhet av teknisk support och har teknisk kompetens inom Active Directory, Windows och Microsoft 365. Utöver det är det meriterande om du har en utbildning inom IT.
WISE IT
Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vi är ett härligt gäng som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. På Wise IT tror vi på människans framtida teknikutveckling och en passion för att bygga relationer. Ett mål är att bli fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Vill du vara med på vår resa?
Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida (https://www.wiseit.se/karriar/).
Vill du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jennifer Hult på telefonnummer 0760685530
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G