First Line Support

Arbetsbeskrivning

First Line Support

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden

Du är vårt ansikte och vår röst utåt för inkommande förfrågningar och kundtjänstärenden.

Du löser enklare kundtjänstärenden och offererar olika typer av uppdrag som sen skickas till arbetsledare inom respektive affärsområde.

Vi har idag Stockholms nöjdaste kunder inom städning, flytt och andra tidsbesparande tjänster och du motiveras av att inte bara bibehålla det utan även att överträffa och fortsätta utveckla servicen vi ger våra kunder!



Arbetsuppgifter:

- Via telefon och mail är du blixtsnabb då du förstår vikten av skyndsam återkoppling på inkommande ärenden.
- Schemaläggning av städ- och flytt-tjänster.

- Proaktiv uppföljning av öppna ärenden.




Ansvarsområden:

- Överträffa kundens förväntningar på första kontakten med BVTLER.
- Med hjälp av vårt affärssystem hålla koll på öppna ärenden.




Din profil

Vi tror att du är en glad, social kameleont som kan hantera alla olika typer av människor och få dem att känna sig bekväma och bemötta. Samtidigt tror vi att du ser utmaningen i och triggas av att vara en nyckelspelare i BVTLERs fortsatta tillväxt.

I övrigt tänker vi att du:

- Vill ha vädligt kul på jobbet!
- Lär dig snabbt och tar ton om du ser något som kan förbättras
- Talar, skriver och förstår flytande svenska samt engelska
- Har B-körkort (ej ett krav men ett stort plus)


Vi erbjuder
Möjligheten att vara tidigt in i ett bolag som är på en tillväxtresa och snart slåss med de stora aktörerna inom branschen.
Arbeta på en flexibel och rolig arbetsplats med kontor innanför tull. Ett jobb som inte bara blir ett jobb utan ett ställe dit du går och mår bra.
Möjlighet att jobba hemifrån till viss del.



Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BVTLER
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2022
  • Ansök senast: 25 november 2022

Liknande jobb


1 oktober 2024

30 september 2024