OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en tekniskt kunnig problemlösare med en passion för att hjälpa andra? Vill du vara en kontaktpunkt för våra kunder och spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen? Då kan du vara Avokis nästa First Line Support!
Avoki är ett ledande IT-bolag som specialiserar sig på att leverera innovativa och kundanpassade IT-lösningar. Vi strävar efter att ligga i framkant av teknologisk innovation och kundvärde och arbetar hårt för att förenkla och förbättra våra kunders vardag genom pålitlig support och expertis. I rollen som First Line Support hos Avoki hjälper du våra kunder att effektivisera sina processer genom att ta emot och lösa ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Du kan sätta dig in i kundernas situation och trivs i rollen att få kundens miljö att fungera problemfritt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ta emot och hantera inkommande supportärenden via telefon, e-post och chatt.
Identifiera, analysera och lösa tekniska problem för våra kunder.
Ge tydliga och effektiva instruktioner till användare på olika nivåer.
Dokumentera ärenden och uppdatera vårt ärendehanteringssystem.
Samarbeta med andra team för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning.
Din profil/kvalifikationer
Erfarenhet av kundsupport, gärna inom IT
Grundläggande förståelse för IT-system och nätverk
Utmärkt kommunikationsförmåga och ett lösningsorienterat arbetssätt
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vad erbjuder vi dig?
Generösa förmåner som Lunchkort, Friskvårdstimme &Friskvårdsbidrag
Kontinuerlig utveckling genom certifieringar ochutbildningsprogram
Flexibel arbetsplats
Ett företag som värderar en god balans mellan arbete och fritid
Ansök nu och ta nästa steg i din karriär som First Line Support hos oss på Avoki. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt företag!