First line support agent till Coops E-handel

First line support agent till Coops E-handel

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter en kvick problemlösare med en hög servicekänsla till en av Sveriges största matkedjor. Här får du möjligheten att bli en del av ett socialt och drivet team som utgör hjärtat i hela organisationen för E-handeln. Ser du problem som en rolig utmaning, kan börja omgående och arbeta heltid i Solna? Då är det just dig vi söker! Skicka din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Till Coop söker vi nu First line support agent på heltid. Som First line support agent kommer du dagligen att hantera supportärenden från dina kollegor ute i Coops butiker samt våra samarbetspartners. Du kommer bli en del av ett kunskapsrikt och drivet team som ansvarar för att hjälpa butiker med felanmälningar och andra tekniska problem som är kopplade till Coops e-handel. Du kommer ha använding för din problemlösningsförmåga och du kommer att arbeta via telefon och mail.

Uppdraget är på heltid och sträcker sig initialt sex månader med goda chanser till förlängning och en anställning hos Coop förutsatt att samarbetet fungerar bra mellan samtliga parter. Arbetstiderna varierar mellan 05:00-14:00, 08:00-17:00 och 09:00-18:00. Arbete på helg kan förekomma.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som First line support agent är du första kontakten med dina kollegor i butiker och på så sätt har du en nyckelroll hos Coop. Du kommer bland annat att:


* Hantera inkommande serviceärenden gällande tekniska problem och felanmälningar
* Följa manualer och hämta information för att lösa problem
* Vara bryggan mellan butik och huvudkontor
* Bidra till teamets gemensamma mål och resultat


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av ett servicerelaterat arbete där du har hanterat tyngre supportärenden
- Har god dator- och systemvana
- Har teknisk förståelse och intresse
- Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
- Det är meriterande om du har tidigare butikserfarenhet och är införstådd i butiksrelaterade frågor

För denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper samt din motivering för tjänsten som framgår tydligt i din ansökan. Som person är du pedagogisk och ansvarstagande. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och är självgående i ditt arbete. Vidare är du lösningsorienterad, drivs av att leverera toppklassig service och att arbeta med problemösning.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, initalt sex månader med goda chanser till förlängning
* Arbetstider: Varierar mellan 05-14, 08-17 och 09-18. Arbete på helg kan förekomma.
* Placering: Solna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2022
  • Ansök senast: 17 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024