OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en social och kundorienterad medarbetare till 1st line teknisk support till vår kund i Stockholm. Supporten är till företagets kunder som består av internationella börser, samt banker och mäklare främst i Norden. Supporten rör allt från felsökande av nätverksuppkopplingar till funktionella problem med börshandelsapplikationer och det är viktigt att du är bra på att hantera människor och sätter kunden i främsta rummet. Din profil: - Du har en teknisk utbildning; gärna som civilingenjör, systemvetare eller annat. Det är ett extra plus om du också har läst ekonomi. - Goda kunskaper i Unix och Windows. - Datakommunikation - Engelska flytande i tal och skrift. - Erfarenhet från kundservice - Erfarenhet och/eller ett brinnande intresse för finansmarknaden Det viktigaste är att du är genuint intresserad av finansmarknaden samt är bra på att hantera olika slags människor och tekniska situationer som kan dyka upp. Du är en drivande person med verbal och social begåvning som gillar att lösa problem. Du kan vara nyutexaminerad - om du är rätt person med rätt inställning och rätt intresse samt en stor portion ambition!