OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du ger teknisk support via telefon, e-post och de hjälpsystem vi har till vårt förfogande.Din kompetens Vi vänder oss till dig som har erfarenhet av att arbeta med teknisk support, gärna mot företagskunder.Du har grundläggande kunskaper inom nätverk.Har du tidigare erfarenhet och/eller utbildning inom växlar/telefoni/IP-telefoni är det meriterande.Din personlighet Att du har ett intresse för teknik tar vi för givet liksom att du är servicinriktad, noggrann och har lätt för att kommunicera med alla sorters människor.Du gillar att få vara engagerad i ditt jobb och därför trivs du med att få arbeta självständigt med frihet under ansvar.Du delar med dig av dina egna kunskaper till dina kollegor och tar gärna emot deras hjälp när det behövs.Eftersom du kommer att hantera 25-30 supportärenden per dag är det också viktigt att du kan prioritera vilka ärenden som måste åtgärdas snabbt och vilka som kan vänta lite.Eftersom vi idag är en tjej och ett 20-tal killar ser vi med glädje kvinnliga sökande.Vi och varför du vill jobba hos oss Vi som jobbar på Dialect trivs och stannar länge, därför har vi låg personalomsättning.Vi jobbar i ljusa, trivsamma lokaler och håller oss alltid i teknikens framkant.Som nyanställd får du en god introduktion till jobbet och företaget.Vi behöver dig snarast så sök idag!Vi kommer att bearbeta inkomna ansökningar löpande.FÖR ATT SÖKA TJÄNSTEN, klicka på länken under "Ansökan" nedan.Jobbet.se är ett rekryteringsföretag som också arbetar med jobbcoaching.Som medlem på Jobbet.se får du bland annat gratis jobb-sms som passar dig.Här hittar du lediga jobb, attraktiva arbetsgivare, personlighetstester, tips inför anställningsintervju och mycket annat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Andersson
072-251 84 94
Agneta Andersson
063-57 47 25