OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning Perido söker två personer som vill arbeta som supporttekniker i en informationstung organisation i Kista. I denna Helpdeskfunktion kommer ni att supportera organisationens användare inom IT främst rörande klientproblematik.Ni kommer att arbeta tillsammans i en grupp om två personer.Ärenden hanteras framförallt via telefon, mail och intranät. Kravprofil Goda kunskaper inom Windows XP och 7 Goda kunskaper inom Office 2008/2010 och programvaror från Adobe Goda kunskaper inom Linux Goda kunskaper inom Windows server 2003/2008 Goda kunskaper inom Active Directory Goda kunskaper inom utskriftshantering, programvaruinstallationer och PC-hårdvara Grundläggande kunskaper inom TCP/IP-nätverk Grundläggande kunskaper inom arbete med Citrix och Terminal server Omfattning och tillträde Heltid tillsvidare.Fast månadslön. Ange referensnumret i ärenderaden.