FIRST LINE SUPPORT (JUNIOR) INOM DYNAMICS 365 REKRYTERAS TILL IT-BOLAG

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Vi söker nu en 1st line support / användarsupport i Dynamics 365 som vill hjälpa vår kund att fortsätta skriva på deras framgångssaga. Vår kund är idag ett utav Stockholms snabbast växande IT-bolag och blev 2019 nominerade som årets entreprenör av EY.

Nu är de behov av en serviceinriktad användarsupport som vill lära sig att supportera i Dynamics 365, mer specifikt Business Central. I din roll kommer du arbeta med användarsupport, installation och felsökning av hårdvara, mjukvara, rådgivning samt användardokumentation. I arbetet ingår att åtgärda ärenden inkomna via ärendehanteringssystem och telefon. I din roll är det viktigt att du dokumenterar och återkopplar om status på ärenden och felorsaker för användare.

Affärsområdet som du kommer att tillhöra är helt nytt, så det är viktigt att du tycker om att ta mycket eget ansvar och att få vara med att bygga upp detta område. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att bli teamledare/avdelningschef när affärsområdet etableras ännu mer.


Företagspresentation
Vår kund är idag ett utav Stockholms snabbast växande IT-bolag och blev 2019 nominerade som årets entreprenör av EY. De levererar molnbaserad IT, telefoni/ video & print som tjänst. De jobbar i team där deras kunder får en dedikerad teknisk kontakt som tillsammans med säljare och deras Online Support säkerställer kvalité och närvaro i deras leveranser.

Kvalifikationer
- Du har erfarenhet av att arbeta i Navision/Dynamics-produkter, allra helst Business Central-modulen. Kanske har du varit personen som dina kollegor bett om hjälp när problem uppstått i systemet?
- Du behärskar svenska och engelska utan problem.
- Du tycker det är kul att supportera och tycker om att hjälpa andra. Har du arbetat i en liknande supportfunktion tidigare är det meriterande.

Personliga egenskaper
För att vara rätt person för dessa roller skall du ha kunden i fokus och du vet vad det innebär att ge bästa service. Du har ett genuint tekniskt intresse och kan med gott samvete kalla dig själv pålitlig, initiativtagande, glad och positiv.

Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Johanna Johnsson. Rollen är på heltid och du arbetar sedvanliga kontorstider. Start enligt överenskommelse och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Skicka gärna in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2021
  • Ansök senast: 21 maj 2021

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024