First Line Support och Ärendehantering, deltid

First Line Support och Ärendehantering, deltid

Arbetsbeskrivning

Var med och utveckla utbildning av högsta kvalitet
Vi på Enheten för Undervisning och Lärande faciliterar högskolepedagogisk utveckling för att möta dagens och morgondagens utmaningar inom universitet och vårdverksamhet.

Vi är drivande i att skapa moderna verktyg och innovativa akademiska lärandemiljöer för en utbildning av högsta kvalitet. Inom området Digitalt lärande är vår roll att ge stöd till lärare som använder digitala verktyg i undervisningen.

Vi söker nu en (1) medarbetare till vår First Line Support för en visstidsanställning under vårterminen 2024 på 50%. Tjänsten syftar till att besvara frågor från lärare och kursadministratörer i vårt ärendehanteringssystem. Vi ser gärna att du kan börja snarast.

Din roll
I arbetsuppgifterna ingår att:

- Besvara ärenden i vårt ärendehanteringssystem.
- Eskalera mer komplexa ärenden till våra systemspecialister.
- Uppdatera manualer och guider.
- Samla in data för statistiskt underlag

Arbetet kan till stor del utföras på distans och tiderna kan delvis anpassas. Dock, för en smidig start, behöver du initialt kunna besöka vårt kontor i Flemingsberg under kontorstid. Detta är viktigt eftersom vår ordinarie personal främst arbetar förmiddagar med support och kommer att finnas tillgänglig för att stötta dig i din nya roll.

Vem är du?
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Du är en driven person som tar ansvar för ditt arbete. Du är serviceinriktad, strukturerad och har en utmärkt planeringsförmåga. Du följer upp och ser till att arbetet slutförs inom utsatt tid. Utöver det identifierar du saker som kan bidra till att supportens kunskapsbank utvecklas

Du har:

- Goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och engelska.
- Utmärkt datorvana.

Meriterande

- Erfarenhet av lärplattformen Canvas.
- Grundläggande kunskap om mediaproduktion.
- Grundläggande kunskap om responsverktyg, t.ex. Mentimeter.
- Tidigare arbete inom helpdesk och support till kunder.

Om du tror att detta är rätt roll för dig och vill vara en del av vårt team, tveka inte att söka!

Vad erbjuder vi?
En kreativ, internationell och inspirerande miljö fylld av kompetens och nyfikenhet. Karolinska Institutet är ett av världens ledande medicinska universitet. Vår vision är att driva utvecklingen av kunskap om livet och verka för en bättre hälsa för alla. Här bedriver vi framgångsrik medicinsk forskning och har det största utbudet av medicinska utbildningar i Sverige. Som universitet är Karolinska Institutet en statlig myndighet. Det gör att du får goda förmåner genom vårt kollektivavtal. Medarbetare på KI erbjuds också möjlighet till ett flexibelt arbetssätt. Det innebär att om den verksamhet du jobbar i tillåter, så kan du arbeta en del av din arbetstid på distans. Du får även träna fritt i våra moderna friskvårdsanläggningar där utbildad personal finns på plats.  

Placering: Flemingsberg

 https://ki.se/om-ki/tio-skal-att-valja-karolinska-institutet



 

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan senast den 19 november 2023

Ansökan ska göras via rekryteringssystemet Varbi. I denna rekrytering söker du med ditt CV utan personligt brev. I ansökningsformuläret kommer du istället att få svara på några frågor om varför du söker jobbet. 

Vill du göra skillnad – och bidra till en bättre hälsa för alla? Sök jobb hos oss

Kontaktpersoner på detta företaget

Prof. Lena Nilsson Wikmar
lena.nilsson-wikmar@ki.se / 08-524 888 48

Sammanfattning

Besöksadress

Nobels väg 5
None

Postadress

Nobels väg 5
Stockholm, 17177

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024