OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceorienterad, tycker om att hjälpa andra och är nyfiken på digital teknik? Vi söker just nu ytterligare en medarbetare till vår First Line Support i Nordlo Mitt.
Ta möjligheten att arbeta hos ett ledande företag inom IT. För den som är driven och villig att ge det lilla extra finns det goda utvecklingsmöjligheter i organisationen.
Om Nordlo
Nordlo i Falun behöver förstärka sin First Line-support!
Vi är IT-partnern som sätter medarbetare och kunder först. Vår framgång bygger på våra fantastiska medarbetares insatser, som med en passion för hållbara lösningar har kraft att förändra. Vi vet att goda idéer kan komma från organisationens alla hörn, och vi vill att våra medarbetare ska komma närmare känslan av att ingenting är omöjligt. Vi har valt en decentraliserad organisationsmodell med delegerat beslutsmandat, så att du kan driva din egen och kundens utveckling, och nå din fulla potential. Vår strävan och vilja är att ständigt förbättra, utmana och förändra. För att nå till toppen gör vi jobbet tillsammans, vi agerar med hjärtat och skapar affärsvärde för våra kunder.
Din roll
Nu söker vi ytterligare en medarbetare som vill hjälpa Nordlo att fortsätta utvecklas och skapa ett högre värde för våra kunder. Som First Line-support hos Nordlo bemöter du våra kunder på daglig basis och hjälper dem framåt med sin digitala vardag. I din roll är du tillsammans med flera kollegor del i ett större leveransteam som gemensamt är kundens stöd i IT-relaterade frågor.
Tjänsten passar dig som är social, utåtriktad och intresserad av IT och digitalisering. Att förstå kunden situation och efterfrågan är av större vikt än att förstå problemet och således också lösningen. Som First Line-support kommer du att få tillgodose våra kunder med ett gott humör, enklare felsökningar samt avhjälpningar.
Du är
Vi söker dig som är:
- Utåtriktad och social
- Sympatisk och lyhörd
- Serviceinriktad
- Strukturerad med god prioriteringsförmåga
- Lösningsorienterad
- Tekniskt intresserad
Du bör trivas i ett arbete med högt tempo, har ett starkt driv och viljan att utvecklas och skapa förbättring.
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av supporthantering inom IT för B2B.
Kvalifikationer
Dessa kvalifikationer krävs:
- Behärska svenska språket flytande i tal och skrift
- B-körkort
Naturligtvis Nordlo
För oss är digitalisering ett mänskligt hantverk. Tillsammans kan vi skapa hållbar tillväxt som gör att organisationer står väl rustade inför framtiden, med kraften att skapa ett bättre samhälle. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som vill vara med oss på resan.
Vi tror att nyckeln till vår snabba utveckling är att våra roller går att forma efter medarbetarnas passion och personliga drivkrafter, och för oss är ditt välmående otroligt viktigt. Hos oss kan du förvänta dig följande:
- Stor delaktighet och möjlighet att påverka
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Nära samarbete mellan team och kollegor
- Ett starkt och närvarande ledarskap
- En god balans mellan arbetstid och fritid
Är du nyfiken på att veta mer? På https://nordlo.com/ kan du komma närmare https://nordlo.com/om-oss samt https://nordlo.com/karriar/medarbetarprofiler
Är du vår nästa First Line-support? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Granö, HR-chef
076-209 47 32
Johanna Moberg, Marknadsområdeschef
026-54 66 31