OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Bee Bemanning AB söker just nu en konsult till vår kunds First Line support i Stockholms län.
Företaget grundades 1924 och är idag världsledande inom värmepumpar och luftkonditionering.
Uppdraget
I rollen som first line support medarbetare arbetar du med hjälpa kundens installatörer/kunder att få snabbare hjälp på sitt problem. Detta innebär att du tar emot de första inkomna samtalen där din uppgift blir att;
1) Slussa kunderna vidare till rätt avdelning
2) Registrera supportärenden i system
3) Få installatören/kunden att ladda ner kundens tekniska appar för framtida självhjälp.
4) Vidare kommer du att vägleda kunderna i apparna för att kunna lösa deras problem. Går det inte att lösa problemet så uppdateras ärendet i systemet och slussas vidare till Second Line Support där vår kunds kyltekniska specialister arbetar.
Vem är du
Vår kund söker dig som är tekniskt intresserad, har utbildning/erfarenhet inom kylteknik och älskar att arbeta med kundservice. Önskemål från kunden är att du tidigare använt telefon och dator som arbetsredskap från exempelvis helpdesk/callcenter/kundtjänst. Följande egenskaper är viktiga för att passa in i rollen.
- Kommunikativ.
- Trivs att arbeta självständigt.
- Lugn.
- Lyhörd.
Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag!
Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom kylbranschen som löpande löser rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet. Bolaget drivs av en ledning med lång erfarenhet från både rekryterings- och kylbranschen.