First Line support som talar danska eller finska!

First Line support som talar danska eller finska!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vill du jobba på ett stort företag som ger liv till byggnader, varje dag hela året runt? Hos vår kund arbetar tusentals arbetare som installerar och underhåller elektronik, värme och kyla samt vatten, ventilation och säkerhet, allt det där som bara måste fungera!

Dina arbetsuppgifter

Som en del i teamet som täcker first line support kommer du att hantera inkommande ärenden. Det är användarsupport, beställning av hårdvaror och mycket samtal med kunder. Till kundsupporten kommer det runt 10 000 ärenden per månad, och per person är det ungefär 35-50 samtal per dag. Man kommer att använda sig av ärendesystemet pyre service. Det är högt tempo men man arbetar tillsammans! Det finns även goda möjligheter att fortsätta sin karriär på företaget och det uppskattas om du ser på rollen ur ett långsiktigt perspektiv!

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Support via telefon på svenska och finska eller danska

- Administration av användarkonton


Din profil

Vi söker dig som talar svenska och finska eller danska. Du ska tidigare ha jobbat med kundtjänst och administrerat kundärenden. Du får gärna ha tidigare erfarenhet av att eskalera ärenden och arbetat med IT-support.

Vi söker en person som är noggrann och gillar att strukturera upp sitt arbete, men som även är duktig på dialogen mot kund!

Om oss

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2021
  • Ansök senast: 25 november 2021

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024