First Line Support till Deloittes IT avdelning i Stockholm

Arbetsbeskrivning

First line support till Deloittes IT-avdelning i Stockholm 
Vill du bli en del av vårt team och arbeta i ett nätverk av erfarna kollegor såväl lokalt, nationellt som internationellt? Drivs du av att skapa goda kundrelationer och ge bra service? Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas i rollen som supporttekniker. Du tycker att god service är en självklarhet och trivs med att hjälpa andra. Du är social och gillar att jobba i team.

Om rollen
Deloittes IT avdelning består idag av ett 20-tal personer varav 8 jobbar med support till våra ca 1 700 interna användare som är fördelade på 19 kontor runt om i landet. Som first line support arbetar du med att lösa tekniska problem via Teams, vårt ärendehanteringssystem, telefon samt även via vår supportdisk. Vi använder oss av modern hårdvara såväl som mjukvara och ligger i framkant med vår tekniska miljö vilket bidrar till ett stimulerande arbete.

Vi söker
Vi söker dig som har minst 3-årigt gymnasium med någon form av eftergymnasial utbildning med IT-inriktning. Du är noggrann, strukturerad och prestigelös, gillar att ta eget ansvar och har lätt att kommunicera i både tal och skrift. För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel och lyhörd. Du uttrycker dig bra på svenska och engelska i både tal och skrift. Du gillar problemlösning och har en förmåga att behålla lugnet i stressade situationer. Du kan jobba självständigt såväl som tillsammans med andra.
Erfarenhet från någon typ av servicearbete är meriterande och gärna erfarenhet av supportarbete och felsökning. Du behöver erfarenhet av Windows 10 och Microsoft O365, samt Apple-produkter och IOS. Det är ett plus om du har erfarenhet av Mac OS, men inget krav.

Ansökan
Du ansöker online. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev, CV och betygskopior. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Som ett kvalitativt led i Deloittes rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav. Processen för bakgrundskontroller genomförs i samarbete med ToFindOut. https://tofindout.se/sv/faq/

Frågor?
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Michael Dang, Team coordinator IT, på telefon 0733-97 11 20. Har du frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Caroline Wessberg, Human Resources, på telefon 070-080 31 21.
 
Vi ser fram emot din ansökan!
 
What impact will you make?
På Deloitte gör ditt arbete en meningsfull skillnad, varje dag, medan du växer i en inkluderande företagskultur av samarbete och hög prestation. Utöver att skapa lösningar strävar vi efter att göra en positiv och avgörande skillnad för andra i vår omgivning, våra klienter och samhället. På Deloitte hittar du tidigare dolda möjligheter att lyckas och inser din fulla potential.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linn Sigra

Carl Linderoth
+46700803347

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Deloitte Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Rehnsgatan 11 113 79 Stockholm
None

Postadress

Rehnsgatan 11
Stockholm, 16867

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024