OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN:
Som first-line support kommer du jobba i ett team med sammansvetsade kollegor som tillsammans ansvarar för att supportera kollegorna internt med IT-relaterade frågor. Kundföretaget har en bred support där de hjälper till med allt från kontorshantering, applikationer till hårdvara. Du äger dina ärenden från början till slut och kommer ha varierande arbetsuppgifter.
Kundföretaget står just nu inför ett systembyte så din roll kommer gå ut på att supportera de vanligaste förekommande frågorna för båda systemen under systembytets gång.
VI SÖKER DIG SOM:
Har tidigare erfarenhet av IT-support och god telefonvana. Det är meriterande, men inget krav om du har arbetat med ärendehanteringssystemet Jira och affärssystemet Navision.
Som person är du serviceinriktad och duktig på att kommunicera i tal och skrift. Du gillar att ta ansvar och försöker alltid hjälpa ditt team på bästa sätt.
OM KUNDFÖRETAGET:
Kundföretaget kan erbjuda en dynamisk miljö i en framtidsbransch där de agerar på svenska marknaden, men med internationella muskler. Kundföretaget är i början på en spännande resa med entusiastiska ägare samt duktiga och kompetenta medarbetare.
OM ANSTÄLLNINGEN:
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Friday. Uppdraget börjar på deltid i mitten av Maj för upplärning för att sedan gå över till heltid hela Q3 och Q4.
ÖVRIG INFO:
· Omfattning: Deltid/Heltid
· Start: Mitten av Maj
· Placering: Stockholm
· Rekryteringsansvarig: Mattias Isik
· Lön: Marknadsmässig
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
OM FRIDAY:
Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.
Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!