First line support till Eneas Services AB

First line support till Eneas Services AB

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på att hantera kunder i tal och skrift?Samt en fena på tangenterna? Då är denna rollen något som du ska läsa vidare för.Vi letar nu efter dig som har en drivkraft och vill vara med på en expansiv resa framåt. Du kan arbeta likaväl i grupp som självständigt och har inga problem med att planera din vardag och dina arbetsuppgifter. Du kan navigera i flera olika system som vi använder och är digitalt kunnig.DU ANDAS KUNDFOKUS, ENGAGEMANG OCH PÅLITLIGHETVi gillar att ha kul och med oss kommer duigång direkt med ditt arbete.Vår kultur är som vår struktur: Icke-hierarkisk och öppen. Din röst är viktig, oavsett position och hur länge du har varit här. Vi hyllar initiativ och framgång.SÅ HÄR SER DINA ARBETSDAGAR UT- Hantera kundförfrågningar både via telefon och e-post, och säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga servicen- Bidra till långsiktiga kundrelationer genom positiva samtal och olika holdback-aktiviteter- Hantering av uppsägningar churn och winback- Balans mellan att delta i olika förbättringsuppgifter- / projekt och att hantera den dagliga driften, och säkerställa att båda områden utförs med hög kvalitet- Kombinera rollen som kundrådgivare på samköp tillsammans med övriga avdelningar inom kontoret på bästa möjliga sätt- Vara flexibel och bidra till avdelningens och företagets utveckling genom att hjälpa till med uppgifter utanför din primära roll när det behövsBLI EN NYCKELSPELARE I VÅR EXPANSIVA RESAEneas Services AB vill ha dig med i laget för att stärka sin position inom elmarknaden i Sverige och söker nu en engagerad medarbetare till vår Kundservice-avdelning. Är du en person som brinner för att ge förstklassig service och har en naturlig fallenhet för att hantera administrativa uppgifter på ett effektivt sätt? Då är det dig vi letar efter! Genom vår sourcing-tjänst erbjuder vi konkurrenskraftig energianskaffning till företagskunder. Vi lägger vikt på hög servicegrad med funktioner som omfattar marknadsexpertis och analys, kundservice, backoffice, försäljning och kundhantering.TJÄNSTEN100% tillsvidare (6 månaders provanställning tillämpas)Arbetstider 08.00 - 17.00Arbetet utförs på kontoret i Mölndal.Vi behöver din ansökan senast den 30 november 2024.Tillträde 1december eller enligt överenskommelseFRÅGOR KRING TJÄNSTEN?Magnus Olsson0708-402940magnus@progressioswe.se
OM FÖRETAGETVENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga.VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Progressio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2024
  • Ansök senast: 3 maj 2025

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024