OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Evondos växer och söker nu en serviceinriktad teknisk support till kontoret i Uppsala. Nu har du chansen att bli en del av ett tight team som jobbar med att förbättra läkemedelshanteringen för vårdgivare runt om i landet. Är du serviceinriktad, har ett tekniskt intresse och vill jobba med något värdefullt? Sök tjänsten redan idag då vi jobbar med urvalet löpande.
OM TJÄNSTEN
Evondos växlar upp och behöver utökning i form av en teknisk support till deras nya lokaler i Uppsala. Här kan du växa i rollen tillsammans med supportteamet. Du kommer till en början få gå dubbelt med en kollega och få den utbildning som krävs för att lyckas i rollen.
Företaget är ledande aktör inom branchen för läkemedelsrobotar som utvecklar hembaserad robotik och automatiserad läkemedelsdosering. Här har du möjligheten att jobba med något värdefullt som förbättrar vardagen för såväl vårdtagare, som vårdgivare.
Hög service är en av grundpelarna hos Evondos och här kommer du bli en viktig person i deras arbete framåt. I september fick Evondos certifikatet Great Place to Work, som visar på deras aktiva arbete för att detta ska vara en attraktiv arbetsplats.
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work, men du kommer bli anställd direkt hos Evondos.
ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten som teknisk kundsupport har en stor bredd av arbetsuppgifter.
De primära arbetsuppgifterna är:
* Service till kunder via inkommande samtal och mail
* Hantera inkommande larm från robotarna i form av support och analys på distans
* Skicka ut robotar till kunder
Utöver detta kommer du också bistå med support till projektledare och säljare internt, har kontakt med kollegor på second-line support i Finland, Norge och Danmark, beställa material och robotar/hantera utbyte av robotar och daglig användning av verksamhetssystemet Netsuit.
VI SÖKER DIG SOM
För att passa i rollen är du mån om att ge högklassig service, stimuleras av att lösa problem och ger inte upp förrän du löst en uppgift. Du har också ett intresse för teknik och besitter allmänt goda IT-kunskaper. Vidare är du självgående på det sättet att du tar egna initiativ och är ansvarstagande.
Slutligen har du förmågan att arbeta bra i team och lyfter gärna dina idéer för dina kollegor för att ni tillsammans ska komma framåt. Företaget fortsätter växa och rollen utvecklas kontinuerligt. Här kan du vara med och bidra till Evondos utveckling!
Med anledning av ovan beskrivning söker vi dig som besitter följande egenskaper:
* Serviceminded
* Uthållighet
* Initiativtagande
* Ansvarstagande
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av kundservice inom ett teknikområde och är skicklig på att kommunicera och guida kunderna till olika lösningar. Du har en hög servicenivå och förmåga att skapa nöjda kunder. Du arbetar strukturerat och lugnt. Det är meriterande om du tidigare har jobbat med support eller har en teknisk utbildning och bakgrund. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska då det löpande förekommer kontakt med medarbetare i Finland. Det är även meriterande med andra skandinaviska språk. Vi ser också att du har en godkänd gymnasieexamen.
Övrig information
* Start: Så snart som möjligt
* Omfattning: 30h/veckan + beredskapstid vissa kvällar och helger
* Placering: Uppsala
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Evondos är ett nordiskt tjänsteföretag i snabb utveckling inom området välfärdsteknik för hälso- och sjukvård. Deras passion är att skapa högvärdiga innovationer i kombination med hög serviceanda. Nöjda kunder är drivkraften i deras arbete. Evondos AB är ett helägt dotterbolag till finska moderbolaget Evondos OY (evondos.com). Evondos ägs i sin helhet av svenska private equity bolaget Verdane Capital. Företaget är marknadsledande i Norden inom välfärdsteknik med sin tjänst för säker läkemedelshantering i hemsjukvården har de 90% av den snabbt växande marknaden.
Vill du veta mer om Evondos? Läs mer om bolaget och dess tjänster här, https://www.evondos.se/
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231