OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
Maxkompetens söker nu för kunds räkning en first line support med start i augusti/september.
Arbetet innebär First Line Support till interna kunder.
Självklart är du som söker serviceinriktad och behärskar det svenska språket väl i tal och skrift då man som arbetsredskap svarar både via telefon och via mail till kunder.
Din profil
Du ser datorer och teknik som något vardagligt och har självklart ett stort intresse för kundbemötande. Du ser service som något naturligt och vi ser gärna att du läst IT och/eller teknik. Även om du är självlärd är detta av intresse. Huvudsaken är att du kan klara av dina arbetsuppgifter och ser datorer, skrivare och service som något självklart. Mycket goda kunskaper i Officepaketet och Outlook är ett krav. Du ska även kunna Windows 7 då implementering och support av detta kommer vara en del av dina arbetsuppgifter. Även nätverksskrivare ska du kunna behärska och ge support kring.
Erfarenhet från liknande arbete är ett stort plus!
Urvalsarbetet kommer påbörjas omgående och tillsättning sker i augusti/september.
Start: augusti/september
Arbetstid: Dagtid
Lön: Individuell lönesättning
Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas. Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111