First Line Support till internationellt bolag!

First Line Support till internationellt bolag!

Arbetsbeskrivning

Om företaget:

GetCompliant levererar en molnbaserad mjukvara / app som ger företag inom retail - och restaurangbranschen bättre koll genom att digitalisera sina papper och checklistor. GetCompliant används i dag av drygt 15 000 användare hos nordiska kedjor som Pressbyrån, Coop och Espresso House. De är i dag 11 personer, fyra av personerna sitter i Stockholm vid Hornstull. Nu behöver de förstärkning med en supportperson till Stockholmskontoret! GetCompliant är del av Mapal-gruppen med huvudkontor i Madrid och ingår i en internationell koncern.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen som First Line Support kommer du att ta emot inkommande samtal och mail från kunder angående olika artiklar och ansvara för att konternueligt skicka ut nya inloggningsuppgifter samt lägga upp nya användare i systemet och ha koll på när vissa shoppar ska hållas stängda. Du kommer ha en konternuelig kontakt med olika kollegor runt om i världen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ta emot inkommande samtal och mail från kunder
- Hantera administrera uppgifter och ärenden i systemet


Start: Augusti

Kontor: Hornstull

Arbetstid: Kontorstider (08:00-17:00)

Omfattning: Konsultuppdrag i 6 månader, därefter överrekrytering till vår kund.

Din profil:

Vi söker dig som tycker om att ha många bollar i luften. För denna tjänsten krävs ingen utbildning eller erfarenhet sedan tidigare, med rätt person kan allt läras på plats. Det är endast meriterande om du tidigare har arbetat inom butik, restaurang eller annan serviceverksamhet. Vidare som person är du lugn, stresstålig och framåt. Du drivs av att utvecklas hela tiden och vill lära dig nya saker. Ett krav för tjänsten att du behärskar det svenska och engelska språket i flytande form i tal och skrift.

Om oss

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2021
  • Ansök senast: 25 november 2021

Liknande jobb


Erfaren bolånehandläggare till Ordna Bolån

Erfaren bolånehandläggare till Ordna Bolån

25 november 2024

Försäljningsagent i Cypern

Försäljningsagent i Cypern

25 november 2024

25 november 2024