First Line Support till internationellt bolag i Göteborg!

First Line Support till internationellt bolag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av en tekniknära och analytisk roll där kommunikation är nyckeln? Ta chansen att ansöka till rollen som First Line Support hos vår kund redan idag!

Om rollen
För vår kund, ett internationellt bolag i Göteborg, söker vi nu deras nästa kollega inom First Line Support. I denna roll kommer du att vara den första kontaktpunkten för tekniska ärenden från bolagets kunder. Du kommer att ha huvudansvaret för att hjälpa kunder att lösa tekniska problem som uppstått med Qmatics produkter. Dessa problem kan omfatta både hårdvara och mjukvara, vilket kräver din förmåga att snabbt och effektivt navigera fram till rätt lösning i samråd med kunden.

När ärendena är mer komplexa kan du också komma att boka servicetekniker för kunden och/eller hänvisa till 2nd Line Support. Utöver ditt primära ansvar kommer du också att hantera orderhantering, fakturafrågor och andra administrativa uppgifter. Därför söker vi dig som är flexibel och trivs med en mångsidig arbetsmiljö där du får ta dig an varierande uppgifter.

Detta är rollen för dig som vill arbeta i en teknisk miljö och är motiverad av att lösa problem. För rätt person finns det på sikt goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget, vilket ger dig chans att växa och utvecklas i din karriär.

Om dig
Vår kund söker en driven och självgående person som tar ansvar för sina arbetsuppgifter och har en stark känsla för ägandeskap. Du är nyfiken och alltid villig att lära dig nya saker. Din kommunikativa och analytiska förmåga är avgörande för att kunna ge högkvalitativ support till kunder.

Hos vår kund får du stor frihet under ansvar och kommer att vara en del av ett mindre, sammansvetsat team där ni hjälps åt och stöttar varandra för att nå gemensamma mål.

Skallkrav för tjänsten
•Gymnasieutbildning med teknisk inriktning och/eller relevant arbetslivserfarenhet inom teknisk support
•Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande för tjänsten
•Erfarenhet av teknisk support
•Kunskap om Qmatics produkter
•Kunskaper i norska och/eller danska

Om företaget
Mer information ges vid intervjutillfället.

Om Framtiden
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och strävar efter att göra skillnad i människors liv. Vi hjälper människor att hitta rätt jobb och rätt kollega genom vår expertis i att rekrytera talanger till företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Villkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: Heltid (8-17)

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juli 2024
  • Ansök senast: 29 augusti 2024

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

1 line support

1 line support

20 december 2024