First line support till internationellt Retail bolag!

First line support till internationellt Retail bolag!

Arbetsbeskrivning

På GOC Retail får du chansen att bli en del av företagets supportteam. Här får du arbeta med internationella välrenommerade kunder, ta egna initiativ och vara med och forma en växande supportorganisation. Företaget präglas av stor transparens där alla ska må bra och få komma till tals. Arbetet utförs på distans och passar dig som vill ha ett flexibelt deltidsjobb. GOC Retail erbjuder även stora möjligheter till att utvecklas vidare inom bolaget. Är du en vass och kommunikativ problemlösare som brinner för att hitta de bästa lösningarna för kunderna? Sök tjänsten redan idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN

GOC Retail tillhandahåller mjukvarulösningar inom retailbranschen och fungerar även som ett affärsstöd gentemot sina kunder. Utöver att implementera ERP och retail-lösningar erbjuder företaget egenutvecklade produkter. I denna roll kommer du att tillhöra supportteamet som hjälper kunderna med systemsupport. Många av GOC Retails kunder är välkända retail-företag och internationella modehus.

Som supportmedarbetare blir du en del av en platt organisation som besitter stor kompetens. GOC Retail genomsyras av en stark företagskultur där det viktigaste är teamwork; här hjälps alla åt och man jobbar ständigt mot gemensamma mål. Är du, likt medarbetarna på GOC Retail, en kommunikativ och ansvarstagande person som är nyfiken och lösningsorienterad - då kommer du att trivas i deras dynamiska och internationella miljö där teknisk innovation är en röd tråd.

Du kommer att arbeta i skift som är uppdelade för dags-, kvälls-, och helgjobb. Din arbetsplats är där du befinner dig – arbetet är med andra ord otroligt flexibelt. Ett grupprum i skolan eller skrivbordet hemma, du väljer vad som passar dig bäst.

Du erbjuds


* Ett meriterande deltidsjobb där du kommer att utveckla systemvana i ett av världens främsta retailsystem. Du kommer att arbeta med internationella kunder och få möjlighet att vara med och utveckla processer för ett nystartat supportteam.
* Ett långsiktigt uppdrag med möjlighet till överrekrytering
* En dedikerad konsultchef och karriärpartner från Academic Work som följer upp din trivsel och utveckling


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Systemsupport via telefon och mejl
* Kommunikation med butikspersonal och IT-avdelningen
* Dokumentera systemprocesser och supportprocesser
* Redovisning av data och ta fram insikter och risker
* I det här uppdraget förväntas du våga ta initiativ för att kunna utvecklas. Under arbetspasset kommer du vara själv i supportteamet men med stöttning från erfarna kollegor. Att kasta dig ut kommer göra dig starkare i din roll!


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning, gärna inom data eller systemvetenskap eller annan teknisk inriktning med minst 1,5 år kvar av dina studier
- Talar och skriver flytande svenska och engelska, då detta används i det dagliga arbetet
- Har en bred teknisk förståelse och stort intresse för problemlösning

Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom service eller kundtjänst och i en självständig roll.

Vi söker dig som är..
- Serviceinriktad
- Initiativtagande
- Orädd
- Ansvarstagande

Övrig information..
- Start: I slutet av augusti
- Omfattning: Minst 2 pass i veckan, tillsvidare
- Placering: 100% Remote

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2023
  • Ansök senast: 18 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 december 2024

IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024