OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en First Line Support Agent till deras kontor i centrala i Sundbyberg. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en First Line Support Agent till vår kund inom IT. Företaget är en av världens största programvaruåterförsäljare med specialistkompetens inom programvara och molntjänster. Företaget har en stor och lojal kundbas inom offentlig sektor, stora och medelstora företag och ambitionen är fortsatt stark tillväxt. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker därför en ny medarbetare till supportteamet. Tjänsten är på heltid och tillsvidare och startdatum är omgående. I rollen som First Line Support Agent kommer du huvudsakligen arbeta med inkommande supportärenden och för rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som First Line Support Agent kommer du att arbeta i en roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:
- Ansvara för alla inkommande ärenden som 1: a linjesupport för förfrågningar som kommer från de lokala teamen runt deras interna system
- Se till att alla inkommande frågor är korrekt kategoriserade och tilldelade till korrekt team
- Validera inkommande frågor/problem, se till att de har tillräckligt med detaljer och eventuellt lösa problemet eller delegera det till korrekt team
- Samarbeta med olika team inom Crayon globalt för att snabbt lösa inkommande ärenden
- Lägga upp buggar med teknisk information - samt se till att de kommuniceras till verksamheten vid behov
- Ta ut underlag för interna rapporter
- Skapa guider för återkommande frågor/svar, information kring ny funktionalitet och processer.
- Medverka i och leda olika möten kring de olika supportområdena för att representera 1:a linjesupporten, förbättra processer och minska supportärenden
VI SÖKER DIG SOM
- Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
- Du har tidigare erfarenhet av kundservice och support
- Internationell arbetslivserfarenhet
Som person är du analytiskt, noggrann med ett sinne för detaljer och tycker problemlösning är roligt. Du är kommunikativ, utåtriktad och trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Vidare är du uppriktig, effektiv, strukturerad och du brinner för att leverera service i toppklass.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04