First Line Support till STFs Medlemsservice!

First Line Support till STFs Medlemsservice!

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Vi söker just nu en serviceinriktad och systemintresserad medarbetare till vår kund Svenska Turistföreningen.
I rollen som First Line support kommer du att ta emot och besvara frågor över telefon samt lösa medlemsärenden som kommer in via STF:s digitala kanaler. Du är ansiktet utåt för STF och medlemmarnas första kontakt. I rollen kommer du ha ett stort eget ansvar men samtidigt samarbeta tätt med kollegor.

Du kommer även att jobba administrativt med supportärenden kopplat till medlemssystemet och medlemsärenden i stort. Vi ser därför att du är intresserad och tycker det är kul med systemfrågor. System-supportärenden kan vara allt från att arbeta med registerhantering, filöverföringar, uppdatering av nya medlemskap eller adressändring som görs direkt i medlemssystemet.

Dina ansvarsområden:

• Besvara frågor från medlemmar och andra som ringer eller mailar till STF.
• Arbeta med system-supportärenden kopplat till medlemssystem samt medlemsärenden
• Avlasta övriga inom medlemssystemsfunktionen med supportärenden kopplat till medlemskapet och medlemsengagemanget
• Delta i arbetsgrupper för utveckling av medlemssystemet och medlemskapet på STF
• Övrigt förekommande arbetsuppgifter på avdelningen och i organisationen.

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har:

• Erfarenhet av arbete i kundtjänst i cirka ett år
• Är systemkunnig
• Har goda kunskaper i svenska och känner dig bekväm med att prata och skriva på engelska

Vem vi tror att du är:

För denna roll är det inte minst din bakgrund och arbetslivserfarenhet som är relevant, vi värderar även dina personliga egenskaper högt.

Vi tror att du är kommunikativ och brinner för att ge god service. Du sätter alltid kunden i centrum, är lyhörd och lösningsorienterad. På ett nyfiket och engagerat sätt tar du dig fram, tar tag i saker och ser vad som behöver göras. Vidare drivs du av att förbättra och effektivisera, ser utvecklingsmöjligheter och tycker det är roligt att lära dig nytt.
Då du kommer att vara ensam i din roll tror vi även att det är viktigt att du är ansvarstagande, självgående och strukturerad. Du kommer ha ett nära samarbeta med andra avdelningar och det är därför också viktigt att du har lätt för att samspela med andra och tycker om att stötta och hjälpa till där det behövs.

Om tjänsten

• Tjänsten är ett konsultuppdrag på 1 år med goda möjligheter till förlängning.
• Tjänsten är på heltid och omfattar 37,5 timmar per vecka. Dina arbetstider är vardagar 8-16.30, med telefontid mellan 9–12.
• Önskad start är 1 september.
• Det finns möjlighet att jobba hemifrån två dagar per vecka.
• STF är ett familjärt företag med glada, trevliga och engagerade kollegor.
• Kontoret är ljust och öppet, beläget på Söder i Stockholm.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med att göra din ansökan!

Om Svenska Turistföreningen

Svenska Turistföreningen är en av Sveriges största ideella organisationer och har sedan starten 1885 gjort det möjligt för människor att upptäcka Sverige genom att inspirera och möjliggöra små och stora äventyr. Vi värnar om Sveriges natur- och kulturmiljöer så att även kommande generationer kan fortsätta att upptäcka dem. Föreningen har cirka 246 000 medlemmar och ungefär 250 genuina och personliga boenden i Sverige. Har du sett ett har du långt ifrån sett alla. Varje år arrangeras tusentals aktiviteter och kurser på våra boenden och i föreningens ungefär 65 lokalavdelningar. Läs mer om STF och upptäck Sverige på www.svenskaturistforeningen.se

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

 

 

Sökord: medlemsservice, support, kundservice, kundsupport, system, administartion,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juli 2023

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024