Arbetsbeskrivning
Är du en kvick problemlösare med hög servicekänsla som vill bli en del av ett socialt och drivet team inom kundservice på en av Sveriges största matkedja- då är denna tjänst för dig. Välkommen in med din ansökan idag!
OM TJÄNSTEN
För vår kunds räkning söker vi nu First line support till deras supportteam i Solna. Rollen som First Line Support är en kombinerad roll med varierande arbetsuppgifter och kundtyper där man pratar med privatkunder, onlinebutiker och företagskunder. Du kommer bli en del av ett kunskapsrikt och drivet team och kommer arbeta lösningsorienterat via telefon och mail.
Kontoret är beläget i Solna och du kommer sitta i moderna och fräscha lokaler i öppna landskap och många sociala ytor. Du kommer bli en del av ett drivet och socialt team och din närmsta rapporterande chef kommer vara Gruppchefen för kundservice.
Detta är ett konsultuppdrag på 80% via oss på Academic Work med start 3/2-2025, och sträcker sig till 31/12-2025.
Du erbjuds
En spännande roll på ett roligt och händelserikt bolag, där du kommer tillhöra ett socialt, kunskapsrikt och drivet team.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera inkommande serviceärenden och frågor gällande tekniska problem, felanmälningar och leveransfrågor
* Identifiera komplexa ärenden och eskalera dem vidare internt till rätt avdelning
* Använda tillgängliga resurser och manualer för att effektivt lösa kundernas problem
* Bidra till teamets gemensamma mål och resultat
VI SÖKER DIG SOM
* Har som minst en avslutad gymnasieexamen
* Har tidigare arbetslivserfarenhet från kundservice via telefon
* Har god data- och systemkunskap
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom e-handel, butik, dagligvaruhandel eller erfarenhet som bedöms likvärdigt
- Har kunskap i Zendesk
- Har erfarenhet av betaltjänster
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Som person är du en driven person med en positiv inställning och ett framåtlut. Du räds inte för att ta egna initiativ och tar stort ansvar för att driva ditt arbete framåt. Vidare ser vi att du som person är en lagspelare och har en vilja att bidra till ditt team. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Problemlösande
- Glad och positiv
- Driven
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231