OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du några års erfarenhet av kundservice, är tekniskt lagd och trivs i en roll som kombinerar service med problemlösning? Då kan det vara dig vi söker!
Arbetsbeskrivning
I rollen som First Line Support hos vår kund i Mörby blir du del av ett team om fem kollegor som tillsammans ansvarar för att ge kunder snabb och korrekt hjälp i sina ärenden, både via telefon och mail. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
• Svara på inkommande ärenden från kund, både via telefon och mail
• Vägleda kunden för att lösa deras problem
• Vid mer avancerade ärenden, slussa kunden vidare till Second Line/specialister inom bolaget
• Registerna supportärenden och övriga administrativa uppgifter
Vi söker
Vi söker dig som har något års erfarenhet av kundservice, callcenter, helpdesk eller liknande - gärna från en tekniktung bransch. Det är viktigt att du har ett tekniskt intresse och ett lösningsfokuserat arbetssätt. Har du även erfarenhet av kyltekniska termer ser vi det som starkt meriterande.
Vidare älskar du att ge service och har en god administrativ förmåga. Du är lyhörd och med en positiv inställning. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift.
Du erbjuds
Vi erbjuder dig en rolig roll på ett bolag i tillväxt. Du kommer att vara placerad på kundens kontor i Mörby Centrum.
Du kommer vara anställd som konsult hos Jurek Talents och uppdraget löper tillsvidare. Vi ser gärna start så snart som möjligt. men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvariga konsultchefer Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se eller Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52