OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i Göteborg söker vi nu duktiga supportmedarbetare. Du kommer att hjälpa användare vars e-postsystem migrerats från Lotus Notes till Outlook 2013. Supporten kommer främst att röra webbklient och mobila lösningar. Målet är att användarna i möjligaste mån skall kunna få rätt hjälp direkt i telefon!
Din profil
Du skall ha mycket god kompetens i Outlook 2013. Det är ett krav du har erfarenhet av att arbeta i en service desk. Teknisk support är du mycket duktig på, oavsett om det gäller skrivare, nätverk eller själva Pc:n. Ett pedagogiskt sätt att förklara på och förmågan att förstå användarnas behov är A och O.
Vi tror att du är en person som gillar att lösa problem och tycker att det är roligt att hitta smidiga lösningar. Din sociala kompetens är mycket viktig, då du måste kunna hantera kundkontakterna på ett trevligt och professionellt sätt. Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) är en förutsättning.
Är du intresserad så ansök direkt!
Start: V.45.
Omfattning: Heltid v.45-50 med möjlighet till förlängning.
Placering: Göteborg.
Om oss
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638