OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Njuter du av att strosa runt i en park under soliga vårdagar? Slänger du dig gärna i soffan med konsolen till din nya PS5:a efter en lång dag på jobbet? Kanske älskar du att gå ut och testa nya restauranger med vänner, eller vill du hellre beställa hem takeout och titta på Netflix?
Vi på Nordlo söker nu fler medarbetare som tycker att fritiden är viktig men som under arbetstid vill utvecklas tillsammans med oss.
Om dig och rollen som Supporttekniker
Har du nyligen upptäckt dina imponerande sociala färdigheter inom telefonsupport och är intresserad av att arbeta med teknisk support för företagskunder? Har du förfinat din kompetens inom Office 365, Active Directory, Microsoft Azure och nätverk/hosting? Kanske har du också erfarenhet av Cisco, VPN-tjänster, VMware, Windows-servrar och ärendehanteringssystem?
Om du känner att du har nått en platå i din nuvarande position och vill utforska nya möjligheter, har vi en spännande roll för dig. Som teknisk supportmedarbetare är du en av våra röster utåt, och avgörande för att hjälpa våra företagskunder att lösa IT-problem. Denna roll är inte begränsad till en traditionell helpdesk-funktion, utan involverar en mängd olika ärenden med varierande karaktär.
Du kommer att arbeta med att hantera ärenden via telefon och e-post, administrera konton och hantera olika system. Vi söker någon som är ansvarsfull, vågar ta initiativ och fortsätter att utvecklas och testa trots eventuella motgångar. Din förmåga att hålla fokus på kundens behov, din positiva inställning och metodiska tillvägagångssätt kommer att göra dig till en stjärna i denna roll.
Om detta låter som en spännande möjlighet för dig, ser vi fram emot att ta emot din ansökan och hälsa dig välkommen till vårt team.
Krav:
- Någon form av IT-utbildning
- Goda kunskaper i svenska
- Erfarenhet av IT-support eller servicedesk inom IT är meriterande
Om Nordlo
Med 850 kollegor på 45+ kontor i Sverige och Norge levererar vi tjänster inom IT-infrastruktur till kunder inom både offentlig och privat sektor. Vi utvecklar våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom ett brett tjänsteerbjudande och skalbara lösningar. Vi finns till för att stärka våra kunder och effektivisera deras verksamhet.
För att du ska och må bra i vår organisation är ditt välmående viktigt för oss. Vi tror på en mångfald och arbetar aktivt för en jämlik och inkluderande företagskultur. Hos oss är det också självklart att du som anställd:
- Får en god balans mellan arbetstid och fritid
- Är delaktig och har möjlighet att påverka
- Ett nära samarbete mellan team och kollegor
- Ett lyhört och närvarande ledarskap