First linesupport till vår kund Open Pos Sweden AB

First linesupport till vår kund Open Pos Sweden AB

Arbetsbeskrivning

Om företaget
OPEN tillhandahåller kompletta lösningar för restaurang, servicehandel och rederier. Vi är Nordens ledande leverantör med kunder och verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Vårt jobb är att hjälpa våra kunder att planera, prestera och växa. För att göra livet lite lättare, har vi samlat allt på ett ställe. Och vår lösning kan enkelt anpassas för att möta just era önskemål. Vi skapar verktyg för att hjälpa er att få mer gjort, med mindre stress. Helt enkelt för att glada medarbetare, är vad som skapar nöjda kunder. Och när de trivs, blomstrar er verksamhet.

Dina arbetsuppgifter
Dina främsta uppgifter kommer vara:
Kundsupport via telefon, mejl och chatt.
Eskalera ärenden internt.
Hitta rätt lösning till kunden och administrera sedan ärendena i företagets affärssystem. Du arbetar tillsammans med kollegor i samma roll som du, där samarbete är en stor del av ditt arbete.



Din profil
För att vara aktuell för tjänsten krävs att du är kunnig i Windows produkter och nätverk. Har du dessutom erfarenhet av IT support eller bredbandssupport är det ett stort plus.

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller andra kundnära roller

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig extra för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Tjänst: Visstidsanställning med möjlighet till anställning hos Open efter 6 månader.
Placering: Göteborg/ Lindholmen

Du är välkommen att skicka in din ansökan via Söder & Cos hemsida www.soderco.se. Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via denna annons.

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1999. Vi skapar karriärmöjligheter för människor och kostnadseffektivitet för företag. Vi tror på långsiktiga relationer och arbetar därför engagerat med en lokal och personlig närhet till våra kunder, konsulter och kandidater. Vår målsättning är att hitta den optimala matchningen och därmed få organisationer och människor att utvecklas.

Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söder & Co Göteborg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 20 april 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024