OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker personer som vill arbeta extra med first/second line-support under dagtid, kvällar, nätter och helger på ett företag beläget i Sundbyberg. Företaget sköter support åt kommunikations- och kunskapsbolag. Företaget har kunder i Europa, Asien och USA. Förutom att supporta företagets kunder kommer du att felsöka i kommunikationssystem. Supporten gäller bland annat olika transaktioner över internet och du kommer att få hjälpa till när programmen krånglar eller systemen ligger nere. Supporten sker via telefon och mail. Detta är också en möjlighet att komma in på ett expanderande företag med goda chanser till heltidsjobb och vidare karriär efter examen. Arbetetsuppgifterna är delvis komplexa och kräver att du kan tempoväxla då det plötsligt kan komma in larm som kräver din totala koncentration och problemlösningsförmåga. Ni arbetar alltid 2 personer. Som person skall du vara tekniskt lagd. Du skall ha goda kunskaper inom TCP/IP och nätverksteknologi. Du bör även vara duktig i Unix. Du får gärna besitta kunskaper i routing. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska. Du skall kunna arbeta minst 2 pass i veckan. Du måste även kunna arbeta även storhelger som jul, nyår och påsk. Som person måste du vara intresserad och inte vara rädd för att ta dig an en rad olika arbetsuppgifter. Du ska också vara utåtriktad och positiv.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl