OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordlo i Malmö söker Firstline till IT Servicedesk.
Om Nordlo
Vi är IT-partnern som sätter medarbetare och kunder först. Vår framgång bygger på våra fantastiska medarbetares insatser, som med en passion för hållbara lösningar har kraft att förändra. Vi vet att goda idéer kan komma från organisationens alla hörn och vi vill att våra medarbetare ska komma närmare känslan av att ingenting är omöjligt. Vi har valt en decentraliserad organisationsmodell med delegerat beslutsmandat, så att du kan driva din egen och kundens utveckling, och nå din fulla potential. Vår strävan och vilja är att ständigt förbättra, utmana och förändra. För att nå till toppen gör vi jobbet tillsammans, vi agerar med hjärtat och skapar affärsvärde för våra kunder.
Vem söker vi?
Vi söker nu en lagspelare som anser att gott kundbemötande är en självklarhet.
Du har ett tekniskt intresse och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från servicedesk.
Vi erbjuder
Samarbete är en grundläggande förutsättning för oss på Nordlo – oberoende vart du befinner dig i organisationen är vi ett Nordlo och vi strävar alltid gemensamt mot våra mål.
Hos oss på Nordlo rekryteras du inte alltid till en specifik detaljstyrd roll, utan snarare för din kompetens och potential. Det innebär att du kan arbeta självständigt, i ett team eller i olika projektuppdrag. Det vi lovar dig är ett expansivt bolag, en hel del utmaningar och ett härligt samarbete med många briljanta kollegor. Var redo för förändring, var redo att ständigt utvecklas och lära nytt och var redo att utmana en organisation att utmärka sig.
Din roll
Din roll kommer vara firstline tekniker med fokus på IT och företagsmiljöer och det är därför bra om du har erfarenhet av nedanstående tekniska lösningar.
Kompetensområden
- Felsökning av nätverk ur ett klientperspektiv
- Administration av AD/Office 365
- Administration av Veeam
- Administration och användning av klienthanteringssystem som t.ex Kaseya, SCCM eller liknande.
Efterhand som du växer i rollen som tekniker kan arbete ute hos kund förekomma.
Vi ser därför att du gärna har körkort.
Naturligtvis Nordlo
För oss är digitalisering ett mänskligt hantverk. Tillsammans kan vi skapa hållbar tillväxt som gör att organisationer står väl rustade inför framtiden, med kraften att skapa ett bättre samhälle. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som vill vara med oss på resan.
Vi tror att nyckeln till vår snabba utveckling är att våra roller går att forma efter medarbetarnas passion och personliga drivkrafter, och för oss är ditt välmående otroligt viktigt. Hos oss kan du förvänta dig följande:
- Hög delaktighet och möjlighet att påverka
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Nära samarbete mellan team och kollegor
- Ett starkt och närvarande ledarskap
- En god balans mellan arbetstid och fritid
Är du nyfiken på att veta mer? På http://www.nordlo.com kan du komma närmare oss, vår kultur samt våra medarbetare.
Vid frågor kontakta: Karin Nestell, karin.nestell@nordlo.com