OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning 5st personer som ska arbeta med firstline support. Företaget ingår i en snabbväxande koncern som är en leverantör av kompletta IT-tjänster på den nordiska marknaden. Företaget levererar marknadsledande lösningar inom IT-drift, outsourcing, IT on demand och tillhörande SaaS tjänster (Software as a Service). Avdelningen består av 25 personer men behöver nu förstärkning till firstline supporten. Arbetsuppgifter: Som firstline support kommer du att arbeta med att ta emot inkommande samtal och mail från företagets avtalskunder. Det är deras slutkunder som ringer in med frågor om enkla pc-frågor som t ex lösenord, inloggning, svara på vart man ska felanmäla mm. Det är många samtal cirka 50 st per dag, samt att man svara på mail från kunder. Alla ärende läggs in i deras ärendesystem och skickar vidare ärenden som är mer komplicerat till secondline. Vi söker dig som känner att detta skulle vara ett utmanande arbete med stora utvecklingsmöjligheter. . Du känner dig trygg vid en dator, kan Officepaketet . Meriterande om du har studerat något inom data/IT . Bra på att uttrycka dig i tal och skrift Som person är du social, strukturerad och tycker om att hjälpa andra människor. Du har skinn på näsan och tycker om att jobba i ett högt tempo.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl