OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
StepLock är ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom säkerhetsbranschen. Vi tillverkar och producerar produkter som helst inte ska märkas av, men som fyller en viktig funktion i vardagen – elektriska lås och passersystem. Varje dag ska våra produkter säkerställa säkerhet, trygghet och tillgänglighet i hela samhället.
StepLock Access är ett dotterbolag till StepLock, med huvudkontor placerat i Falun. Här utvecklar och tillverkar vi IP-baserade passage- och porttelefonisystem samt säkerställer att våra kunder får förstklassig service och support. Vi söker nu efter dig som vill arbeta som firstline support-tekniker.
Vad kan vi erbjuda?
Vi välkomnar dig till en arbetsplats på ett företag med ambitiösa tillväxtmål och starka ekonomiska förutsättningar. Vi erbjuder ett varierande arbete med mycket kundkontakt och stora möjligheter till personlig utveckling. Stämmer nedanstående kvalifikationer in på dig så är vi övertygade om att du kommer att bli en viktig del i vårt team!
Dina arbetsuppgifter
Som firstline support-tekniker är du den första personen som våra kunder kommer i kontakt med när de ringer eller mailar till oss. Ditt arbete är att ge support och vägleda kunden på ett lugnt och pedagogiskt sätt i samband med driftsättning, aktivering av mobila applikationer eller andra frågor.
Tjänsten passar dig med ett stort tekniskt intresse som är genuint intresserad av kundvård och att leverera god teknisk support. Vi är mycket måna om att våra kunder får bästa bemötande och för oss är nöjda kunder mycket viktigare än antalet avklarade ärenden per timma.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har grundläggande kunskap inom data/IT/teknik. Vi tror att du är en social och serviceinriktad person som har en lösningsfokuserad inställning och ett genuint intresse för teknisk support och kundvård.