Firstlinesupport till internationellt företag.

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget För ett stort internationellt och tekniktungt företag i Stockholm söker Maxkompetens just nu efter en kunnig firstline-support. Vår kund är en av världens ledande leverantörer av IT-lösningar för bank- och detaljhandelsbranscherna. Du kommer att ge support till företagets fälttekniker som servar framför allt biljett- och kontanthanteringsmaskiner. Företaget är beläget i fräscha lokaler i Solna. Vår kund är ett företag att växa i och för rätt person finns alla möjligheter. Du får också möjlighet att arbeta med kunniga och drivna kollegor. Krav på person Vi söker dig som har minst 1,5 års erfarenhet från service/support av hårdvara och gärna sedelhanteringsutrustning, kassa-, bank-, butik- eller POS-system. Du är en person som trivs med att ge service- och som har god teknisk förståelse. Praktisk erfarenhet från underhåll/reparation är starkt meriterande. Är du fält-/servicetekniker som vill sadla om till support så är du extra intressant. Utbildningsmässigtser vi gärna att du har gått el-data tekniskt gymnasium eller motsvarande. Vidare är det viktigt att du har god allmän teknisk kunskap samt att du är driven, social och framåt. Noggrannhet och ansvarskänsla är en förutsättning då du skall kunna arbeta i grupp såväl som självständigt. Utdrag ur brottregistret krävs. Start: omgående Omfattning: tillsvidare, heltid Arbetstid: Varierande Plats: Solna Lön: Individuell marknadsmässig lön, ange gärna löneanspråk i din ansökan

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 augusti 2009
  • Ansök senast: 25 september 2009

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024