Fiskarhedenvillan söker medarbetare till vår interna säljsupport/innesälj

Fiskarhedenvillan söker medarbetare till vår interna säljsupport/innesälj

Arbetsbeskrivning

Fiskarhedenvillan tar nu nästa steg i vår framgångsresa och vi söker därför en medarbetare till vår nyinrättade funktion, intern Säljsupport/innesälj

Beskrivning av arbetet:

Som medarbetare på intern Säljsupport/innesälj kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att via telefon och mail följa upp och kontakta våra inkomna potentiella kundämnen/ leads.

Syftet är att på ett snabbt och engagerat sätt vidareförmedla kontakten till någon av våra 50 agenter/säljare i Sverige. Arbetet innebär även säljadministration och dokumentation. Vidare kommer du supporta våra agenter/säljare i vårt leads-system. Eftersom funktionen är nyinrättad finns stora möjligheter för rätt medarbetare till utveckling av såväl person, tjänst som arbetsinnehåll. 

Vem är du?

Viktigast i denna roll är dina personliga egenskaper, som kännetecknas av att du är kommunikativ, positiv, social och förtroendeingivande. Att du drivs av att förverkliga husdrömmar ser vi som en självklarhet. Då jobbet innebär att du stundtals har fullt upp, är det viktigt att du kan prioritera samtidigt som du arbetar strukturerat.Vi tror även att du är en lagspelare som trivs och har erfarenhet av att jobba med kundservice och/eller innesälj. Du ser telefon och dator som det självklara ”arbetsverktyget” samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Sist men inte minst ser vi att du brinner för, att tillsammans med din blivande kollega Jessica, få möjligheten att bygga upp en strategiskt viktig funktion på vår fortsatta framgångsresa.

Anställningsform och arbetstid

Anställningen avser tillsvidare, provanställning kan komma att tillämpas. Din arbetstid förläggs i huvudsak till dagtid, måndag-fredag men då tjänsten till stor del påverkas av våra sälj- och marknadsföringsaktiviteter kommer viss kväll- och helgtjänstgöring att förekomma. Du rapporterar till vår HR-chef, men kommer ha ett mycket nära samarbete med vår svenska säljledning.

Tillträde

Snarast eller enligt överenskommelse

Ansökan

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ida Persson, HR-chef eller Niclas Brandshage, Marknads- och försäljningsdirektör. Din ansökan vill vi ha senast den 30 september. Urval och intervjuer kommer kunna ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! OBS! Vi tar endast emot ansökan via vårt rekryteringssystem.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Intern säljsupport/innesälj
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2020
  • Ansök senast: 7 oktober 2020

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024