Fix My Phone Kundtjänst & E-Commerce

Fix My Phone Kundtjänst & E-Commerce

Arbetsbeskrivning

Brinner du för IT och service? Se hit!
Vi söker nu efter nästa person till vårt team på huvudkontoret i Göteborg, vi söker dig som har tidigare erfarenhet utav diverse e-commerce system och faktureringsprogram så som WooCommerce, Klarna och generell IT-vana. Dina främsta uppgifter kommer att vara att arbeta i WooCommerce och klarna samtidigt som du administrerar kundtjänst via Chatt och e-mail.
Uppgifterna består av simplare mått -
Svara kunder och vidarebefordra eventuella frågor till ansvarig person på plats.
Genomföra utbetalningar till kunder
Lägga upp produkter med SEO m.m på hemsida.
Arbeta tillsammans med övrig personal på lager/kontor för ett bra flytande arbete.
Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta tätt ihop med övriga på kontoret. Ett stort plus om du är självgående och framåt, vågar tänka utanför ramarna och hitta lösningar.

På Fix My Phone är utveckling och framåtanda vårt signum, vi jobbar konstant med att utveckla oss själva och alla medarbetare för att komma så nära vårt bästa "JAG" vi kan komma. Gör bättre idag än vad du gjorde igår är ett genomsyrat motto. Vi erbjuder utvecklande roller till de som visar framfötterna och vill ta sig framåt i takt med vår expansion.
Känner du dig träffad? Skicka in din ansökan direkt.
Urval och intervjuer sker löpande, vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Morad Group AB Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 7 augusti 2022

Postadress

Östra Hamngatan 52
Göteborg, 41109

Liknande jobb


23 december 2024