OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Fix My Phone är sveriges ledande kedja inom mobilreparationer med upp emot 30 butiker i hela landet där vi hjälper mer än 200 000 kunder varje år. Vi växer hela tiden och har under 2020 etablerat en onlinetjänst där konsumenter och företag har möjlighet att skicka in sina telefoner för reparation utan att besöka oss, detta kallar vi för Fix Box.
I takt med att Fix Box får ökat tryck behöver vi nu ett nytt tillskott som sköter orderhantering/bokning av frakt/fakturering med mera. Rollen innebär att du kommer att assistera vår reparatör och e-handel ansvarig med dessa uppgifter för att få allting att flyta på smidigt.
Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull. Tidigare erfarenheter är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du tar egna initiativ och hela tiden strävar efter att vara sysselsatt. Ett tekniskt intresse är också ett plus då det underlättar arbetet! Social kompetens är viktigt med kollegor men också vid kundkontakt.
Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet.
Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt!
Skicka in din ansökan och märk denna med "Fix Box" i ämnesraden.
Urval sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringschef Maryam Maparzadeh
Rekryteringschef Maryam Maparzadeh
0736837407