OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Fix My Phone hjälper vi över 200.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner!
På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande. För oss är kunderna viktigast!
VI söker nu nya medarbetare för vår butik i Mjölby som är nyöppnad. Var med på resan i en ny stad och hjälp oss bygga ett framgångsrecept med dig vid rodret!
Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning kommer du att tillsammans med kunden identifiera vad som behöver åtgärdas på deras mobiltelefoner eller surfplattor. Du kommer sedan att åtgärda enheten och följa upp resultatet med kunden vid avslutat ärende. Här ligger också stor vikt i att tillgodose alla kundens behov, både dolda och uttalade. Vi arbetar för en hållbarare framtid för både kunden och världen i sin helhet, därav är det viktigt för oss att se till så att kunden har rätt accessoarer och skydd till sin telefon efter slutförd reparation för att förhindra framtida olyckor. Det är din uppgift att sälja dessa till kund!
Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice.
Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet.
Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt!
ANGE "Mjölby" i ämnesraden på din ansökan då vi har flera butiker i hela Sverige.
OBSERVERA ATT BUTIKEN LIGGER I MJÖLBY.