Fleet administrator

Fleet administrator

Arbetsbeskrivning

Fleet Administrator till Algeco

Till vårt sammansvetsade och oerhört härliga team på Algeco söker vi nu ytterligare en proffsig och engagerad kollega. Den här tjänsten är ett konsultuppdrag via Valegro och startar omgående för att pågå fram till sommaren till att börja med. I rollen ingår du i vårt växande "finance-team" och är placerad på vårt fina kontor i Bro.

Som fleet administrator är du en viktig person på resan mot ytterligare framgångar och tillväxt i ett bolag och en bransch som är på stark frammarsch. Vi ser en stor efterfrågan på våra fina produkter och framtiden är mycket ljus. Vi erbjuder dig en varm arbetsplats där vi sätter stort värde på våra medarbetare.  Du kommer att arbeta i financeteamet med 6 kollegor i roller som Finance Manager, Accountants och Business Controller.

Du rapporterar till Finance Manager som också sitter på kontoret i Bro.


Rollen
I rollen som fleet administrator kommer du i huvudsak att arbeta med följande: Fleet administration
AR invoicing
AR overdue collection
Credit review customers
Kontraktshantering
Backup för finance

Vi arbetar i Navision och Excel.

Erfarenhet och Kompetens
För att passa för rollen ser vi att du har flera års erfarenhet i en liknande roll.

Personlighet
Vi söker dig som sätter värde på att ta ansvar för att jobbet blir gjort korrekt och i rätt tid. Vidare är du en person som bidrar till det fina samarbetet som vi på Algeco har. Där vi är hjälpsamma, bidrar med kompetens, och håller en hög servicenivå.

Språkkompetens
Du talar och skriver både svenska och engelska mycket bra. 

Ansökan
Låter detta intressant? I denna rekrytering samarbetar vi med Valegro Rekrytering Interim. Ansvarig Rekryteringskonsult är Erika Klatzkow, erika.klatzkow@valegro.se, tel. 0704-121950. Vänligen klicka på ”Sök denna tjänst” för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande så tveka inte att söka redan idag.

Valegro är ett nischat bolag som rekryterar och hyr ut konsulter inom ekonomi, HR, sälj och management samt konsulterar i organisationsfrågor. 

Med över 20 års erfarenhet av branschen har vi byggt upp ett stort nätverk av kandidater, konsulter och kunder. Vi hjälper även våra kunder i strategiska frågor kring försäljning och ledarskap.

För oss är långsiktighet och förtroende viktigt. I våra uppdrag har vi alltid kunden och kandidatens bästa för våra ögon och vi gör allt för att du som kund och kandidat ska känna dig trygg med vår kompetens, styrka i leverans och att vi har förstått ditt behov. Våra kunder och kandidater värdesätter vårt engagemang och den personliga service vi ger.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Valegro AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60
STOCKHOLM, 11121

Liknande jobb


21 november 2024