Fleet administratör till Swedbank i Sundbyberg

Fleet administratör till Swedbank i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du i en administrativ roll med fokus på kundbemötande och service? Vill du jobba inom finans och vill du arbeta inom billeasing? Då kan detta vara tjänsten för dig! Swedbank i Sundbyberg söker just nu fleet administratörer/ leasinghandläggare. Varmt välkommen med din ansökan idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 



Ansvarsområden
I rollen administratör inom leasinglösningar på Swedbank jobbat du främst med att: 


 • Lägga och hantera bilbeställningar 
 • Följa upp och bevaka kunders limits 
 • Ha en löpande dialog med kunder 
 • Sköta registrering och administration i system gällande t.ex. avtal 

Arbetstider
 Heltid, start omgående. Uppdraget pågår till september med chans till förlängning 

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet inom administration och/ eller kundtjänst. Det är starkt meriterande om du jobbat inom leasing/fleet eller bilbranschen tidigare. För att trivas i rollen behöver du motiveras av att leverera service på hög nivå samt trivas med att arbeta strukturerat och noggrant. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald 

Ansökan
2021-04-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se 

Om företaget
Med omkring 7,3 miljoner privatkunder och omkring 548 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2021
  • Ansök senast: 15 april 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024