OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och noggrann Fleet Koordinator till vår kund i fordonsbranschen. Bolaget är just nu på en spännande resa och utvecklar varumärken och tjänster i både Sverige och Norden. Ambitionen är att erbjuda en kundupplevelse som gör det dagliga livet enklare inom mobilitet - allt från ny teknik, till elbilar, till uppkoppling, tillbehör och applikationer.
Dina arbetsuppgifter
Som Fleet Koordinator kommer du att administrera, förbättra och utveckla processer rörande kundhantering och ekonomi inom företagsförsäljningen i Sverige.
I ansvarsområdet ingår bland annat följande arbetsuppgifter:
- Löpande hantering av kunder vid direktförsäljning
- Administration av offentliga upphandlingar
- Ekonomiarbete rörande fakturor och bonusutbetalningar
- Koordinering av Fleet-evenemang
- Uppstart och hantering av säljtävlingar, kampanjer och program
- Rapportering till myndigheter
Vad vi söker
För att vara framgångsrik i rollen söker vi dig med följande kvalifikationer:
- Minst tre års erfarenhet av liknande uppgifter från administration eller ekonomi
- Van användare av MS Office (PPT och Excel)
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
- Erfarenhet från fordonsindustrin är meriterande men inget krav
Vi ser vidare att du har god kommunikation- och samarbetsförmåga. Det gäller såväl externt som internt med kollegor. Du är en lösningsorienterad initiativtagare med bevisad erfarenhet av kreativitet och lyhördhet. Du trivs i en resultatorienterad arbetsmiljö.
Mer om tjänsten
- Konsultuppdrag
- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: på kontor i Kista
Andara ansvarar för rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta Sofie Jansson på sofie.jansson@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så snart vi kan.
Varmt välkommen med din ansökan!